IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lord of the Rings Vorige pagina | Volgende pagina
Iormungand
Usericon van Iormungand
Posted 04-01-2004 21:10 by Iormungand Wijzig reactieProfiel van IormungandQuote dit bericht

Ik heb hem gisteren gezien: wauw! Zoals die legers van Mordor daar staan tegenover Minas Tirith. En dan komen de ruiters van Rohan. Kippenvel.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 04-01-2004 22:35 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Ben net terug van de Metropolis in Antwerpen....


WOWWWWWWWWWWW



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-01-2004 23:49 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 4 januari 2004 11:14 schreef altx het volgende:
Je hebt niet eerst de andere delen gekeken als opfrissertje? Ja, dan kan 't best lastig worden...
Had ik misschien wel moeten doen ja, maar een opfrissertje van 6 uur vond ik toch wel lang.



Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 05-01-2004 0:09 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ben net naar deel 3 geweest. En ik had 1 al meerdere keren gezien. Deel 2 1 keer en dat volgde ik maar half. Vond het leuk maar niets bijzonder. Na deel 3 denk ik er toch anders over. Dat word snel downloaden die handel!


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 05-01-2004 0:09 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
13. During a wide shot of a battle, inquire, "Where's Waldo?"




Maar is een retestrakke film. Die gevechten zijn echt machtig, vooral die olifanten. Die Gimli: "But that still counts as one!"

Alleen het einde was erg langdradig, maar nou is het wel duidelijk dat er geen vervolgfilm meer komt


zo kan ie wel weer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-01-2004 0:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 januari 2004 0:09 schreef Babylon het volgende:


Maar is een retestrakke film. Die gevechten zijn echt machtig, vooral die olifanten. Die Gimli: "But that still counts as one!"

Alleen het einde was erg langdradig, maar nou is het wel duidelijk dat er geen vervolgfilm meer komt

Gelukkig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-01-2004 19:10 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb een vraag over Return of the king:
[spoiler)Waarom gaat Frodo na terugkeer naar de Gouw na 4 jaar alsnog naar de Grey havens?[einde spoiler]

Noem me dom, noem me achterlijk maar ik ken alleen de films die ik trouwens stuk voor stuk grootse meesterwerken vind.
Er moet hier wel een Tolkien freak zijn die het even kan uitleggen.

NP-Return of the king-Hope and Memory (Howard Shore)


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-01-2004 19:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Frodo heeft teveel last van de terugkerende pijn aan z'n arm (wond van de Nazgul) en ALLE ringdragers werden naar de heilige landen gestuurd, als gunst! Net als Gandalf. En ooit zou Sam ook zijn gegaan!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-01-2004 19:14 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik vond em erg gaaf de film, maar ik interesseer me er niet meer zo erg voor als tijden geleden.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 19:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:13 schreef Elfensteen het volgende:
Frodo heeft teveel last van de terugkerende pijn aan z'n arm (wond van de Nazgul) en ALLE ringdragers werden naar de heilige landen gestuurd, als gunst! Net als Gandalf. En ooit zou Sam ook zijn gegaan!

Sam? voor die twee uur dat hij dat dingetje mocht vasthouden


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-01-2004 19:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik vind het boek vele malen beter.

@Ghoullie: Ja, voor die twee uur ja

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-01-2004 19:15]


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 05-01-2004 19:17 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Frodo heeft last van de wonden (Nazgul en Shelob) en kan niet meer genieten van de Gouw als eerst daarom kiest hij ervoor om naar Valinor te gaan om daar de laatste tijd van zijn leven door te brengen. En Sam volgt idd later als zijn vrouw Rosie is overleden.



dood


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 19:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

word Sauron in het boek ook gedood door een vrouw?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-01-2004 19:19 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Bedankt Elfensteen en Sauron voor de uitleg.
Vind dat ze dat wel iets beter in de film hadden mogen uitleggen. Misschien iets voor de EE.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-01-2004 19:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:18 schreef ghoulliette het volgende:
word Sauron in het boek ook gedood door een vrouw?


Da's Sauron niet... Sauron is dat oog!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 05-01-2004 19:23 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

The Witchking of Angmar word ook idd gedood door Éowyn en Merry (steekt hem van achter in de knie) in het boek.


dood


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 19:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:21 schreef altx het volgende:
Da's Sauron niet... Sauron is dat oog!

oja, al die namen ook...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 19:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:23 schreef Sauron het volgende:
The Witchking of Angmar word ook idd gedood door Éowyn en Merry (steekt hem van achter in de knie) in het boek.


Vrouwen he? Altijd van achteren neersteken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 19:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:23 schreef Sauron het volgende:
The Witchking of Angmar word ook idd gedood door Éowyn en Merry (steekt hem van achter in de knie) in het boek.

wel flauw dan, no man kan namelijk ook gewoon geen mens betekenen, toch?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 19:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:25 schreef Chelman het volgende:
Vrouwen he? Altijd van achteren neersteken.

Er zijn anders genoeg mannen die vrouwen van achter steken


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 19:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:24 schreef ghoulliette het volgende:
oja, al die namen ook...


Ben jij geen lid van de LOTR-cultus dan?

Ik dacht dat ik de enige was die niet spontaan een strakke plasser kreeg bij het vallen van het woordje LOTR.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-01-2004 19:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:25 schreef ghoulliette het volgende:
Er zijn anders genoeg mannen die vrouwen van achter steken


Jep.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2004 19:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:26 schreef Chelman het volgende:
Ben jij geen lid van de LOTR-cultus dan?

Ik dacht dat ik de enige was die niet spontaan een strakke plasser kreeg bij het vallen van het woordje LOTR.

Ik vind het wel heel leuk hoor, maar heb het boek niet gelezen. The Hobbit wel, maar dat was veel minder dik.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-01-2004 19:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:26 schreef Chelman het volgende:
Ben jij geen lid van de LOTR-cultus dan?

Ik dacht dat ik de enige was die niet spontaan een strakke plasser kreeg bij het vallen van het woordje LOTR.
Niet geheel. De films zijn wel leuk om eens te zien.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 05-01-2004 19:27 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 19:26 schreef Chelman het volgende:
Ben jij geen lid van de LOTR-cultus dan?

Ik dacht dat ik de enige was die niet spontaan een strakke plasser kreeg bij het vallen van het woordje LOTR.


*erectie*


dood


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen