![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ze zijn zeer gaaf ![]() |
|
Wat moeten ze kosten?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
prijs nog neit bekend.. ik denk zo rond de 12 euro bij concerten (zoals bijvorobeeld bij waking the deaD).. via de ptt rip-off is het meer... Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
godverdomme waarom ben ik niet bij WtheD ![]() |
|
die shirtjes zijn erg tof! ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Ik heb mijn top dus te koop staan......... meer info op http://www.daluah.nl/marshall/advertentie.html ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ook volgende ANCIENT RITES items bij mij for sale...(van deze keer heb ik de postkosten erbij gevoegd!!) Diabolical Serenade-CD(op Afterdark-rec./Rare!!) 10euro Eternal Blasfemy-CD 10euro Diabolical Serenade:Longsleeve(Size XL) 15euro Evil prevails...7"EP(rare!!!) 10euro!! Contact:Krisiun666@pandora.be [Dit bericht is gewijzigd door Krisiun op 30-12-2002 21:57] ![]() |
|
quote: Die 7" is al verkocht hoor ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
aangeboden: sepultura - roots tulus - evil 1999 entombed - to ride..... en een toyota celica 1.6 GTI 16V laat maar weten als u iets nodig hebt ![]() |
|
te ruil bcrich humbucker element uit een 10 jaar oude ironbird, beetje trashmetal geluid. (schel) te ruil voor een (metal)cdtje ofzo ![]() (ik heb er nog eentje in mn gitaar zitten op verzoek kan ik een mp3tje maken van het geluid) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 31-12-2002 11:07] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
More titles for sale...(This time allready postcosts included ![]() Overkill:Necroshine-CD 10euro Shadowseeds:Dream of Lilith(Swe.,Dark/ambient) 7euro Vinyl:Black Sabbath:Born again 12,5 euro Black Sabbath:Master of Reality 12,5euro Moonspell:Irreligious 12,5 euro Sepultura:Roots 1O euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Heeft iemand deze sinister longsleeve of weet iemand waar je die kan kopen? ![]() Zenial ![]() |
|
kartje voor Hammerfall aanstaande zondag.. meer info hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=524298 ![]() |
|
*dubbelpost* [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-01-2003 0:52] ![]() |
|
Heeft er iemand interesse in een Axis twinpedaal met sonic hammer kloppers? dan doe ik die van mij wellicht toch weg.. ![]() |
|
Volgens mij (hoorde ik van vincent althans) ging Edo weer drummen ![]() ![]() |
|
hmmmm hij mag hem terug kopen van me ![]() ![]() |
|
gezocht Thrash patches. ik ben wat spullen van mij aan het onderpatchen (jasje,vest,tas) dus als iemand wat kwijt wil mail me please,ik kan nergens leuke vinden ( ik heb nu 3 van slayer , 5 van metallica , 1 anthrax,2 sepultura,1 moterhead (komt nog logo sodom bij ) of als iemand nog een zaakje weet waar ze wat leuke thrash patches hebben (zoals kreator,testament,exodus,destruction,living death enz enz ) mail me ook ff . ik wil ze wel ruilen tegen cd's(black metal)/geld , u zegt het maar. alvast bedankt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
TE KOOP: Digitech GSP 2101 Pre-amp/Effectprocessor + Footcontroller. Ik wil ervanaf wegens overcompleet. Heeft verschillende distortionmogelijkheden en verder alles wat je kunt verzinnen op effectengebied (delays, chorus, pitchshifter, reverb etc.etc.etc). 2 12AX7 buizen voor de pre-amp. ![]() Prijs: Doe een leuk bod ![]() Info: dennis@triple7.nl ![]() |
|
quote: Ik heb wel interesse in dat ding! Uhm, 1 feb kan ik hem vast ff uitproberen I hope ![]() ![]() |
|
quote: Zie ad@marktplaats.nl ![]() |
|
quote: Als ik em dan nog heb kan dat ja ![]() Hij staat nu gewoon in de lokale muziekwinkel in consignatie te koop en op meerdere plaatsen op internet, dus... ![]() |
|
Geld nodig ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |