|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ze zijn zeer gaaf |
|
Wat moeten ze kosten?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
prijs nog neit bekend.. ik denk zo rond de 12 euro bij concerten (zoals bijvorobeeld bij waking the deaD).. via de ptt rip-off is het meer... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
godverdomme waarom ben ik niet bij WtheD |
|
die shirtjes zijn erg tof! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb mijn top dus te koop staan......... meer info op http://www.daluah.nl/marshall/advertentie.html |
|
quote: |
|
Ook volgende ANCIENT RITES items bij mij for sale...(van deze keer heb ik de postkosten erbij gevoegd!!) Diabolical Serenade-CD(op Afterdark-rec./Rare!!) 10euro Eternal Blasfemy-CD 10euro Diabolical Serenade:Longsleeve(Size XL) 15euro Evil prevails...7"EP(rare!!!) 10euro!! Contact:Krisiun666@pandora.be [Dit bericht is gewijzigd door Krisiun op 30-12-2002 21:57] |
|
quote: Die 7" is al verkocht hoor |
|
aangeboden: sepultura - roots tulus - evil 1999 entombed - to ride..... en een toyota celica 1.6 GTI 16V laat maar weten als u iets nodig hebt |
|
te ruil bcrich humbucker element uit een 10 jaar oude ironbird, beetje trashmetal geluid. (schel) te ruil voor een (metal)cdtje ofzo (ik heb er nog eentje in mn gitaar zitten op verzoek kan ik een mp3tje maken van het geluid) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 31-12-2002 11:07] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
More titles for sale...(This time allready postcosts included ) Overkill:Necroshine-CD 10euro Shadowseeds:Dream of Lilith(Swe.,Dark/ambient) 7euro Vinyl:Black Sabbath:Born again 12,5 euro Black Sabbath:Master of Reality 12,5euro Moonspell:Irreligious 12,5 euro Sepultura:Roots 1O euro |
|
Heeft iemand deze sinister longsleeve of weet iemand waar je die kan kopen? Zenial |
|
kartje voor Hammerfall aanstaande zondag.. meer info hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=524298 |
|
*dubbelpost* [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-01-2003 0:52] |
|
Heeft er iemand interesse in een Axis twinpedaal met sonic hammer kloppers? dan doe ik die van mij wellicht toch weg.. |
|
Volgens mij (hoorde ik van vincent althans) ging Edo weer drummen |
|
hmmmm hij mag hem terug kopen van me |
|
gezocht Thrash patches. ik ben wat spullen van mij aan het onderpatchen (jasje,vest,tas) dus als iemand wat kwijt wil mail me please,ik kan nergens leuke vinden ( ik heb nu 3 van slayer , 5 van metallica , 1 anthrax,2 sepultura,1 moterhead (komt nog logo sodom bij ) of als iemand nog een zaakje weet waar ze wat leuke thrash patches hebben (zoals kreator,testament,exodus,destruction,living death enz enz ) mail me ook ff . ik wil ze wel ruilen tegen cd's(black metal)/geld , u zegt het maar. alvast bedankt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
TE KOOP: Digitech GSP 2101 Pre-amp/Effectprocessor + Footcontroller. Ik wil ervanaf wegens overcompleet. Heeft verschillende distortionmogelijkheden en verder alles wat je kunt verzinnen op effectengebied (delays, chorus, pitchshifter, reverb etc.etc.etc). 2 12AX7 buizen voor de pre-amp. Prijs: Doe een leuk bod Info: dennis@triple7.nl |
|
quote: Ik heb wel interesse in dat ding! Uhm, 1 feb kan ik hem vast ff uitproberen I hope |
|
quote: Zie ad@marktplaats.nl |
|
quote: Als ik em dan nog heb kan dat ja Hij staat nu gewoon in de lokale muziekwinkel in consignatie te koop en op meerdere plaatsen op internet, dus... |
|
Geld nodig hahahaha |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |