|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmja, kans zit er wel in ... Oorlogsschepen denk ik, vond ik altijd gaove dingen. Of 2e WW vliegtuigen. |
|
Hmm dan koop ik liever een nieuwe doos, dan weet je zeker dat er niks ontbreekt ... B17 |
|
Heeft er iemand toevallig nog oude edities van het Noorse (engelstalige) tijdschift 'Slayer Magazine' te koop?? |
|
Iemand geinteresseerd in mijn PAEAVEY XXX? Uberr scheurmonster zet menig Mesa recto te kakken, 3 volledig gescheiden kanalen, clean, crunch en Ultra.... Klnikt super strak, en de power buizen zijn zowel schakelbaar op EL 34 als op 6L6, momenteel heb ik er ent nieuwe buizen ingezet, en hij klinkt weer als een tiet! Voor meer info zie: http://www.peavey.com/products/shop_online/browse.cfm/action/details/item/00456390/wc/1A1B222/fam/TA/tcode/2/triple.cfm dit is HET parade paardje van PEAVEY! Bij interesse mail me op tankard@NOSPAM wanadoo.nl zonder NOSPAM natuurlijk! |
|
Amon Amarth:Sorrow throughout the nine worlds-MCD,original first pressing 10euro Omnicious:tributo ao "Dorsal Atlantica"(Comp.CD with:Headhunter DC/No Return,etc...) 7 euro Rot:Cruel face of life 7euro RuneMagick:Enter the realm of Death 7euro RuneMagickhe supreme force of eternity 7euro Sad Whispering:Sensetive to autumn 7euro Sanctus:Aeon sky 7 euro Seeds of sorrow:bleeding eyes 7 euro Uniform Choice:Getting the point across-Live CD 6 euro Vociferous & Machevellian hate Comp.CD(with:Mythos/Expulsion/Unexpected & Mysthical) 7 euro Voidd:Desperate truth 7 euro Wicked Mystiche paramount question 7 euro Withering Surface:Scarlet silhouettes 7euro --------------------------------------------- Lp's: Black Sabbath:Born again 10 euro Black Sabbath:Master of reality 10 euro Rotting Christ:A dead poem 15 euro Sepultura:Roots 10 euro --------------------------------------------- T-shirts: RuneMagickhe supreme force of eternity 10 euro Spermbirds-shirt 6 euro --------------------------------------------- --------------------------------------------- Contact: Krisiun666@pandora.be |
|
Te koop (niet de mijne): '68 Ford Mustang GT/CS (California Special; Lim. edition; uiteraard enkel voor California die tijd. Pas nieuwe motor, 320 ci, V8. 12000 Euro ziet er zo uit: (is niet deze) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Godverrr Even kijken of ik een lening kan afsluiten bij de bank... |
|
quote: Wel, na er vandaag in gezeten te hebben, heb ik daar ook wel even over nagedacht... maar ja... Je kan me de bout hachelen! |
|
|
|
Aangeboden: Dvd's: Island of fire (oa Jackie Chan) (region 0) 5 euro Nine venoms (Asian Fantasy/Martial arts) (region 0/no sub/english dub) 5 euro Horror rises from the grave (four movies on two dvd's/no sub):Horror rises from the tomb/Zombie flesh eater/Zombie hell house (Fulci)/Night of the ghoul) 10 euro Cd's: (5 euro per stuk) Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti Blood duster-Str8 outta northcote Greyhaven-Greyhaven Invasion-Conquered Reageren graag via mijn email die bij me info staat. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 29-09-2003 19:21] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: *kuch* Heb jij toevallig mijn jurk nog? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik wil m hebben!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: jupp |
|
Gevraagd: Weten jullie ook hoe ik aan een aantal kaarten kan komen voor het Maiden concert in Dusseldorf? Ze zijn niet verkrijgbaar bij de ticket service en als ik ze zou reserveren dan zal er toch echt zo'n 500 Pleuro gestort moeten worden op hun bankrekening zonder dat je de daadwerkelijke kaarten in handen hebt. Dus menschen...HELP! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Waarom is alles zo klein?? Die Judas Iscariot Jammer dat ik die niet pas Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: euh auto/fiets pakken en naar duitsland rijden? En dan daar je ticket kopen. |
|
quote: Ja daar zaten wij ook al aan te denken maar dat is toch een knappe rit en heel wat benzine voor een paar kaarten, daarom vroeg ik me ook af of er geen mogelijkheid was om die kaarten ergens binnen de nederlandse grens te verkrijgen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Je kan ze bestellen via www.metaltix.com Met creditcard, dus zonder dat je geld hoeft te storten op een of andere bankrekening Zenial |
|
Ik ben op zoek naar het figuurtje van Gaston uit de mac donalds happy meal collectie van Belle en het Beest. |
|
quote: Can I have him back? 12 kilo kwijt! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ik zie daar een mooi shirt tussenzitten... nu nog ff met mn ouders overleggen of ik het van hun geld mag halen FREEZE |
|
quote:Is dat die kandelaar? FREEZE |
|
quote: gij cultuurbarbaar! Nee dat is niet de kandelaar, dat is de slechterik uit de film!! Die macho weetjewel..? Welk shirt denk je aan dan? Die Judas Iscariot is verkocht en zal ik er meteen vanaf halen.. @vampie - sure! Wanneer ben je weer een keer in de buurt? Er zit trouwens een blauw touwtje op de rug nu.. die zwarte was kapot. hoop niet dat je dat erg vind. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 06-10-2003 16:40] |
|
quote:Amon Amarth shirt O! DIE! Nee... die heb ik dan weer net niet FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |