|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja van mij ook, al ff. |
|
quote: Ik gelukkig! |
|
TE KOOP: Palmer PGA 04 speaker simulator voor gitaar, o.a. bekend door Joe Satriani! 19" rackmodel, 1 He, zie ook: http://www.palmerdirect.com/pga04f.htm Nieuwprijs was $500,= Hij mag weg voor 175 euro!! Interesse? Mail naar john@triple7.nl |
|
|
|
Aangeboden: DVD Ringu, Nederlands ondertiteld. DVD Ring 0, Nederlands ondertiteld. Zou eventueel graag ruilen voor japanse horror op DVD, verkopen is ook okee, mail 12 euro 't stuk, inclusief verzending. |
|
Gezocht: Mcd van Sauron - DEATH.. TYRANNY.. WAR.. BLASPHEMY |
|
de nederlandse sauron? hebben ze alweer een nieuwe dan..? Je moeder. |
|
quote: Ja, Nederlandse Sauron.maar nee het is de allereerste mini cd, er waren maar 100 kopien van |
|
voor true hate embodiment neem ik aan? hmz, nooit van gehoord maarja, true hate embodiment heeft mn cdrek dan ook allang verlaten... Je moeder. |
|
quote: Ringu ligt bij de Free Record voor 5 euro... Zenial |
|
Shit... ik heb die van mij bijna 20 euro betaald... O.o |
|
quote: Ik geloof dat er nu zelfs een boxset bij de FRS ligt met Ringu, Ring 0, Ring 2 en nog een Ring voor zo'n 20 euro... ghehehe... Zenial |
|
Inderdaad. Die heb ik nu gekocht, daarmede dat ik dus die twee losse DVD's verkoop. En waarschijnlijk ook een reden waarom niemand geïnteresseerd is... Nah ja, als er toch nog liefhebbers zijn, misschien om te ruilen of zo... Mail maar. |
|
Whahaha dus je wou met die twee films meer verdienen dan dat je voor de box met vier films hebt betaald? Nou veel succes Zenial |
|
Nee... ik wou nog een stuk terugkrijgen van wat ik voor die twee films los betaald heb... Maar ja, zal misschien niet lukken, nee... Meh... nah ja, live and learn... |
|
*grauw!!!!*..uhrm ... juist , ik zoek me verrot naar de 1e 2 cd's van Cancer (to the gory end & death shall rise) , ik heb die zooi wel op elpee maar ja daar kan ik helemaal niks mee. Wie kan me helpen? greetz, Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gezocht: Ebooks van Adobe en/of Macromedia op cd-r of te downloaden. (de series 'classroom in a book' en 'adobe 'programmanaam' bible') |
|
quote: CD-rom ook goed? Ik heb een met 2 Cancer CD's op en ene is Death Shall Rise. De andere kan ik momenteel niet zeggen. Heb jij old school death liggen (domme vraag waarschijnlijk)? Of beter: legatius@yahoo.com Je kan me de bout hachelen! |
|
thanks, je hebt mail Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Macromedia Dreamweaver 4 Bible-Unprotected.pdf heb ik hier.. Andere kan ik evt wel voor je zoeken. Voeg me maar even toe op msn of icq anders.. |
|
hmmzz...ik krijg opeens een geniaal idee Wie heeft er thuis nog Airfix of modelbouw waar die me gigantisch gelukkig mee kan maken? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
1 dimmu borgir kaartje voor de 013.... meteen bellen svp: 0618191604 (ben niet zo vaak online, vandaar) |
|
quote:oeh, dat heb ik vroeger ook vele gedaan, laatste tijd weer aan zitten denken om dat weer te gaan doen ... |
|
doen gast, is echt vette pret Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |