![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hihihih boeken van Tanith Lee-De heren der duisternis ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
iemand nog een xbox op zolder ligge voor een prikkie? ![]() |
|
Gezocht: Niet honderd procent serieuze metal bassist die in een band wil spelen. 15/16/17 jaar Bas vereist, verdere apparatuur nog niet. Voornamelijk Eigen nummers , maar in het begin ook covers. StijL: Black / Death gemengd met Gothic Metal oid. We hebben nu: Drummer, 2 gitaristen waarvan 1 ook toetsen, zangeres. Willen later wel optreden, maar voorlopig nog een beginnend bandje. ![]() |
|
Gevraagd: Mysticum - In The Streams Of Inferno promoposter, dik gecoat en vrij groot van formaat.. ![]() |
|
quote: Ik heb deze request verplaatst naar dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4399&page=6 ![]() |
|
Quote van Aglaranna: quote: Mailadres Aglaranna: meikie@tellos.com ![]() |
|
quote: quote: ![]() |
|
Basgitaar + versterker in de aanbieding? Let me know!!!! ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Ja, ik was van plan de mijne te verkopen, dus bij deze. ![]() ![]() |
|
Baardharen te koop, gunstige prijs. Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
quote: Hoeveel gaat die grap kosten ? ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gevraagd : een leuk 2de hands versterkertje en een distortion pedaal. met spoet!!! ![]() ![]() pedaal moet niet meer dan 75 euro kosten. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
yo, ik heb nog een stapel oude aardschokken vanaf eind '94 t/m begin '98. ik lees die shit nooit maar, maar misschien doe ik iemand hier er een plezier mee? mijn email-adres is: mystic_marc@hotmail.com Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
stront vlieg had het volgende te melden in een reeds gesloten topic: heb ze te groot gekocht maat 39/40 zwart kleine neus half hoog nieuw F275 gulden verkoop ze voor 70 euro ze zijn bijna niet gedragen mail me op : tessa668@hotmail.com ![]() |
|
quote: Er stond een vraagteken he...ik VRAAG dus naar een basgitaar+versterker... ![]() geeft niet hoor I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: ík neem dat dit over schoenen gaat ofzo ![]() Je moeder. ![]() |
|
Aangeboden: Scooter Yamaha Axis want ik heb nu een RIJBEWIJS !!!!! muhaahhahaahhahaha voor 300 euro ! ![]() |
|
gefeliciteerd ![]() Je moeder. ![]() |
|
heeft er nog iemand leuke patches in de aanbieding? ![]() |
|
gezocht: een (back)patch van agent steel of forbidden. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Anathema - The Crestfallen ![]() |
|
Te koop: Crate gitaarversterker, losse top + speakerkast. Crate G120C XL 120 Watt transistor top, 2 kanalen (clean + scheur), reverb en chorus. Crate 2*12" speakerkast. Vraagprijs: 450 pleuro's Ik woon in Rotterdam b.t.w. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-11-2002 21:32] ![]() |
|
Hehe..doe je 'em eindelijk weg! Rust! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
aangeboden: Jackson RR in goede staat, paar kleine beschadegingen aan de trans. lak op de grote vin maar verder met veel zorg onderhouden.. ![]() ![]() 300 euro oh en je krijgt er n tas en draagband bij [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 18-11-2002 21:54] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |