|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Snipen, mijn specialiteit Zenial |
|
Ben op zoek naar Domine : Champion Eternal en Drakkar : Quest for glory Ik ben bereid te ruilen of te kopen. HEAVY METAL IS THE LAW |
|
Ik heb een Roland JV 1080 synth. module te koop... eventueel met expansionboards.. Ook nog een Lexicon LXP-1 effectprocessor. Meer info? Mail naar John@triple7.nl |
|
quote: Is die Lexicon midi aanstuurbaar, Hollie????????? |
|
quote: dus jij bent het telkens??? Ik ben laatst wat Thryfing misgelopen niet op tijd opgestaan......... hij ging uiteindelijk voor $8 weg..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Whahaha nee het zijn er meer die dat doen. Meer dan 1 minuut voor veiling-einde bieden is voor n00bs Zenial |
|
quote: HA! wat dacht jij dan? Ken je dat apparaatje? is 9.5" dus de helft van 19", zoek maar eens op het web, er is veel over te vinden |
|
was een grapje........ heb al meer dan 1000 feedbacks verzameld allen positief. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Leuk is dat he? In de laatste seconde met het item ervandoor gaan, de andere bieders zwaar gefrustreerd achterlatend... MUHAHAHAHA!!! |
|
Aangeboden: Cd's: Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti Blood duster-Str8 outta northcote Dark tranquility-Haven Dying fetus-Destroy the oppostion Greyhaven-Greyhaven Invasion-Conquered Soul reaper-Written in blood Dvd's: *Island of fire (Jackie Chan) (regio 0) *Thunderbolt (Jackie Chan) (regio 2) *Nine venoms (Asian Fantasy/Martial arts) (regio 0/engels gedubbed) *Horror rises from the grave (4 horror films op 2 dvd's)(geen ondertitels/regio 0): 1-Horror rises from the tomb 2-Zombie flesh eater 3-Zombie hell house (Lucio Fulci) 4-Night of the ghoul Video's: Braindead Eraserhead (David Lynch)(geen ondertitels) Lord of the rings (1978) Manowar (??promo video??)(15 minuten!!!!!) Violent shit 1 Evil dead 2 Gaarne mailen als er interese is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik zoek een shirt van de Black Metal band Bewitched. Zoek me er helemaal de kolere naar maar het enige dat ik kon vinden was een lelijk exemplaar op een duitse site. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Te koop aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: Ancient - Mad Grandiose Bloodfiends DIGI Children of Bodom - Follow The Reaper Cradle of Filth - Midian Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misantrophia Hecate Enthroned - Upon Promeathean Shores In Flames - Clayman Misteltein - Divine. Desecrate. Complete. Rage Against The Machine - Evil Empire De CD's zijn zo goed als nieuw. Voor updates: home.tiscali.nl/rvschip [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 16-08-2003 23:05] |
|
Aangeboden wegens verhuzing: gitaartop Crate GFX1200H http://www.guitarsrule.com/reviews/amps/review_Crate!!GFX1200H.html en een Crate 4x12" speakercabinet (made in USA, ik zoek later wel ff het type nummer op) + footswitch in één koop moet het 600 euro opleveren De set is ideaal voor deathmetal voor interesse mail naar paulk @ prisma-it . com [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 19-08-2003 10:22] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: deze is ook wel erg tof (van de zelfde aanbieder) http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2328&item=3343434531 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Even Vast - Where the Trees still speak CD Maledictive Pigs - Bloodshed CD Samael - Blood Ritual patch |
|
quote: 1000 maal dank! die kerel heeft echt te veel brute patches! keb nu al 3 saxon patches besteld en 1 backpatch hehe [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 19-08-2003 16:43] |
|
LP (of CD?) Primal Scream - Volume One Bracht deze lp in 1986 of 1987 uit. Met gitarist Keith Alexander (ex-Carnivore). Wie!? |
|
Ik heb nog een hele lading aan Collectable Card games liggen waar ik vanaf wilt. Is er iemand die nog kaarten wilt van de volgende spellen?: - Pokémon - Dune - Star Wars Young Jedi - Guardians AANGEBODEN COMIC'S: Nederlands: - De X Mannen Special 'Anatomie van een Monster' Deel 29 - Wolverine Deel 43 - Cable Deel 5 Amerikaans: - Painkiller Jane + Darkchylde Deel 1 - Knightmare Deel 0 - Spawn The Impaler Deel 2 en 3 - Arcanum Deel 1 t/m 3 - Who Is Shadowhawk Deel 1 - Shadowhawk 2 Deel 1 t/m 3 - Images Of Shadowhawk Deel 1 t/m 3 GEVRAAGD COMIC'S: Nederlands: - Witchblade Deel 2 Als je interesse hebt kan je mailen naar goblinjester@hotmail.com Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
wie weet goede sites waar je goede shirts kan bestellen en girlys AARGHHH |
|
quote: www.displeasedrecords.com girlies? www.large.nl, maar daar hebben ze vrijwel alleen shirts (dus ook girlies) van gaybands |
|
quote: Bij concerten vind je het leukste spul en op festivals |
|
quote:die heb ik al geprobeerd das ook niet veel ik heb bij nuclearblast wel vet kreator en amon amarth girly gezien maarja creditcard en je hoeft niet bij de large te gaan kijken die hebben bijna niks xxx AARGHHH |
|
quote: kijk eens op www.geenbkr.nl dat is een product van MasterCard waarbij je een prepaid CC aansahft. Oftewel je maakt geld over naar die kaart en kan hem vervolgens als CC gebruiken. Misschien handig? ....ik zou hem ook moeten nemen...heb nu op al mijn Cards geld uitstaan...gat in mijn hand... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gezocht.. Goeie gitaar halfstack tegen zacht prijsje.. heb zelf nog een Boss DS-1 effectenbakje en een Fender Super 60 buizenversterker te koop, dus misschien is daar iets mee te regelen? [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 23-08-2003 16:52] 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |