|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jaja ik koop hem voor 200euro, lolbroek Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Beide CD's van Beyond Belief, roep eens een prijs. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: denk je dat iemand em weg doet? |
|
Ik zoek de single "Another day" van Dream Theater...... iemand??? Ook zijn DT bootlegs en promo's welkom |
|
quote: HEb ik ooit eens ergens te koop zien liggen, als ik m weer zie laat ik t wel ff horen misschien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als je dat zou willen doen, graag! Had hem pas gezien in Canada, maar dat werd een beejte duur met opsturen en geld overmaken en zo.... en ik wil em heel graag hebben, 't is de enige DT cd die ik nog niet heb (van het officiele werk) |
|
Ik heb de volgende CD's in de aanbieding: Kittie - spit A perfect circle - mer de noms Fear factory - digimortal Mushroomhead - XX Endo - Evolve Adema - adema Sevendust - home Rage against the machine - selftitled the union underground - an education in rebellion Mudvayne - ld 50 dog fashion disco - anarchists of good taste korn - issues korn - follow the leader unloco - healing stereomud - perfect self Marilyn Manson - Antichrist Superstar Taproot - Gift Ik dacht aan 5 euro per cd zonder verzendkosten. Het zal wel niet van jullie gading zijn maar toch probeer ik het I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Euhm.... Krijg ik 5 euro per cd als ik die zooi overneem? Zenial |
|
quote: fear factory wil ik wel hebben! |
|
quote: Wat zijn we weer eigenwijs.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
mail me als je iets wilt hebben. en Zenial, nee je krijgt geen 5 euro per cd I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Ow. Hmmm... Neuh, laat dan maar zitten Zenial |
|
quote: je hebt meel! |
|
Wat zooi dat ik kwijt mot. Het liefst trade ik het tegen metal cd's. Mail maar naar satanic_art@yahoo.com als er interesse naar iets is. Cd's: Angizia-Die kemenaten scharlachroter lichter (!!Original cd NO booklet etc!!) Benediction-Organized chaos(zweedse death) Blood duster-Str8 outta northcote (grindcore/rock) Celtic frost-Into the pandemonium Decubitus-Codex Sinaiticus (old school death) Greyhaven-Greyhaven (progressief metaal) Kreator-Out of the dark...into the light DVD's: Crouching tiger hidden dragon Rabid grannies (troma horror) Ghost in the shell (manga) Ring (japanse thriller) Video's: Braindead Cradle of fear Eraserhead (David Lynch) Lord of the rings (tekenfilm uit 1978) Manowar (??promo video?? 15minuten!!) Violent shit 1 (duitse b-horror) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Aangeboden: TS - Godkiller - In Satan we trust... LS - Marduk - Legions LS - Bad Religion Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Thyran en Verval hebben e-mail! |
|
Ik doe mij brommers weg: Zündapp KS50, 60cc waterkoeling, 15mm bing, schijf voor, verlengde voorvoork. Nieuwe banden en schokbrekers. Schroefdraad as voortandwiel is kapot en de brommer staat al een tijdje buiten. 250 pleuro. Vespa PK50 elestart. Klassiek italiaans scootertje, automaat en elektrische start (ook kickstart). Staat al 3 jaar niet rijdend in een verwarmde schuur, moet nagekeken worden. Zijkapjes zijn beschadigd. Contactsleutels ben kwijt 250 pleuro Zündapp staat in Stolwijk, Vespa staat in Krimpen. Beiden in de buurt van R'dam/ Gouda. Interesse? Snaack@chello.nl [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-02-2003 12:03] |
|
quote: Alle vier ruilen tegen Dawn - Sorrow flew on black wings ? Zenial |
|
Te koop aangeboden: My Dying Bride - The Stories Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Kennik niet, wat staat er op ? cd/dvd/video? |
|
het is een box met de eerste drie singles van my dying bride + een tekstboek Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik wil hem! Ik wil! Hoeveel kost ie? Zenial |
|
quote: Hahahaha nee laat maar, 100 euro is errug duur... Zenial |
|
€100 is inderdaad veel geld, maar wel wat mensen er voor over hebben en dat weet je best. jij hoopte gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |