|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: welke maat? luuuuuuv is in the air......... |
|
[kinderlijk gedrag] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 30-09-2002 12:23] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
niet flamen a.u.b... |
|
whahahahahahaha waar maak je je dan druk om? mensen met het iq van een kasplant moet men immers niet serieus nemen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
go jimmie go jimmie |
|
quote: goh een zielig fanclubje.... luuuuuuv is in the air......... |
|
En nou is het weer genoeg geweest! De volgende offtopic reacties worden weggehaald. Commentaar, op- en aanmerkingen betreffende deze moderatie kunnen via het E-mail adres moderators@zwaremetalen.com of in dit topic tot ons gebracht worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 30-09-2002 12:28] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
en jawhoor tis weer raak maar anyway, heeft er hier toevallig iemand nog een xtra kamer over (in dordrecht) waar ik voor zoon 150 euro in de maand kan intrekken? My madness, my sadness |
|
quote: Ik heb er nog 1 liggen die ik weg doe voor 25 euro Het is een "Ericsson A1018s" met antenne. Er zit een adapter en zo'n oorspeakertje bij. Ook zit er nog zo'n beschermhoesje rond, die is al een beetje afgesleten maar zeker nog bruikbaar! is pas 1,5 jaar gebruikt en werkt nog goed dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 30-09-2002 12:43] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Heeft er iemand toevallig een Gamecube, Playstation (1 of 2), Nintendo 64 of iets dergelijks in de uitverkoop? Mijn broertje is namelijk binnenkort jarig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:geloof M. Maar je kan em aansnoeren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
GEZOCHT: Cd van Mideaval Baebes(of hoe ge't ook schrijft). Sinds de review in Mine Offline(fortis bank) ben k es benieuwd naar wat dat gaat geven. Mail naar countesserszébet@IU.zzn.com Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: daar kun je hier nog niet eens een bezemkast voor huren. ik betaal gvd 271 pleuro tegenwoordig. (en ik huur niet particulier) |
|
quote: ik betaal minder voor mijn 4 kamerflat Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
271 euro is idd ERG veel, hoe groot is die bezemkast van je dan wel niet? |
|
quote: mijn bezemkast is 23m2 best groot. las gister een ad. voor een kamer van 15m2 vor 300 per maand . bovendien vind ik het belachelijk dat je hier met 16 jaar wachttijd nog geen appartement in het centrum kunt krijgen |
|
Hmm best duur Ik heb 14m2 , met schoonmaker, kabelinternet, wasser, droger incl G/W/E voor ong 180 euro. enschede is betrekkelijk goedkoop hoor. |
|
Ik bied aan: JCM 800 top van Marshall, mail me voor meer informatie...... |
|
in een reeds gesloten topic werd het volgende gemeld quote: |
|
quote: Medieval Babes, dameszang vergelijkbaar met die van blackmore's night, maar dan dus alleen de dameszang in een middeleeuwse sfeer. Albums zijn niet al te goedkoop te krijgen, zag bij Van Leest wel keer de laatste liggen dus te verkrijgen zijn ze wel |
|
Ik heb 2 cd's van de Medieaval Baebes heerlijk relaxte muziek |
|
quote: Nog iets gevonden? hier bij de Slegte hebben ze niks I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
euhm fuck waar ging het ook alweer over? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |