|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok..iemand die ik ken doet schoenen weg en ik heb aangeboden wat te helpen met de verkoop. Maat 39/40. Niet lager dan 100 euro want ze hebben flink wat gekost. Reacties/vragen naar: paranoidev@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 01-09-2003 0:22] |
|
te koop PC CD-Rom Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast ericrrroooaaarrr@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 01-09-2003 0:24] |
|
quote: Leuk, mag ik hem niet gewoon hebbe...heb geen 2000 euro snap je... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gezocht: Casio Grafische Rekenmachine, CFX-9850GB Plus Ik zoek dus met spoed deze grafische rekenmachine, die van mij is onlangs kapot gegaan en ik zit in 6VWO, dus... Hier een foto: Ik ben bereid hier aardig voor te betalen, dus als je net geslaagd bent, en je hebt voor je vervolg opleiding geen rekenmachine meer nodig, let me know! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ah dat ding heb ik nog wel liggen, mail (profiel) me maar ff, met hoeveel je wilt betalen etc. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik bied aan: Een IBANEZ RG 7-420. Dit is een 7-snarige gitaar. Echt een lekker scheurmonster voor de echte metal-, rock-, of zelfs jazz freaks...... hij is voor iedere stijl inzet baar. Heeft 24 fretten, een wizard neck en twee blaze humbuckers die je een lekker vet geluid geven, vooral het neckelement heeft een prachtig clean geluid en het brugelement heeft een heerlijke scheur !!!!!! Body is gemaakt van basswood en al met al is dit een tegekke gitaar. Hou echt van dit ding, maar verkoop hem omdat ik ben gevallen voor een andere gitaar. Ik vraag voor deze gitaar EUR 500,- wat mijns inziens zeker niet teveel is. Ik heb deze gitaar nu 2 jaar (bijna) waarvan hij al een dik jaar als reserve gitaar wordt gebruikt, Dus heeft weinig geleden, alles is perfect in orde. Mail me voor mer informatie (nog meer??) of doe een (serieus) bod. En schaf een lekker scheurmonster aan !!!! Bekijk de foto maar eens of anders kun je op de volgende link meer foto's vinden. http:www.daluah.nl/sales/RG7 Meer info via mail : daniel@triple7.nl |
|
quote: Ik heb inmiddels al iets geregeld, maar toch bedankt (carnagath is ook zo lekker lui/vaag, zit al drie maanden dat hij toch echt NIEMAND kent die windows 98 ook maar zou kunnen hebben, terwijl hij elke week met iemand zit te oefenen die hem heeft NB: XP is geen goed plan, hebben we al eens eerder geprobeerd, maar deze pc is te traag.. |
|
Vomitory - Redemtion longsleeve. Maat L/XL Lange nepleren jas. Maat L. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 02-09-2003 17:18] |
|
quote:Nice!! Wa kostda? |
|
quote: 12,25 inclusief? |
|
quote:10 en zelf komen afhalen op het station in Tilburg? |
|
quote: okiedokie! we hebben het er wel over op msn ofzo? |
|
quote: |
|
quote: Wie wil daar nu mee rondlopen |
|
quote: Dani Filth, Zanger van Lordi, Kiss,... |
|
quote: Hehe je ziet ook wel eens van die kleine vrouwtjes met dat soort laarzen rondlopen. Dan hebben ze er kennelijk problemen mee dat ze zo klein zijn Zenial |
|
quote:Nee das tegen het wegwaaien |
|
quote: Die was bijna grappig. Even harder je best doen! Zenial |
|
quote: Besef je wel wat je zegt.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: zo sjezus hoe hoog zijn die dingen wel niet!!! |
|
sja, het is ook niet bepaald mijn soort schoenen. Plateauzolen gaan nog wel..maar dit is een beetje teveel van het goede. |
|
volgens mij is het nog eens extreem onhandig om op/in te lopen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Aangeboden: Cd's: Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti Blood duster-Str8 outta northcote (grind rock 'n roll) Greyhaven-Greyhaven (prog metal) Invasion-Conquered (death metal) Dvd's: *Nine venoms (Asian Fantasy/Martial arts) (regio 0/engels gedubbed) *Horror rises from the grave (4 horror films op 2 dvd's)(geen ondertitels/regio 0): 1-Horror rises from the tomb 2-Zombie flesh eater 3-Zombie hell house (Lucio Fulci!!!) 4-Night of the ghoul Video's: Braindead Eraserhead (David Lynch)(geen ondertitels) Lord of the rings (1978) Manowar (??promo video??)(15 minuten!!!!!) Violent shit 1 Evil dead 2 Gaarne mailen als er interese is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja, leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |