|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
DC schreef in een reeds gesloten topic: quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: Goed zo heer moderator. |
|
quote: Eigenlijk hattie in "de muzikantenbank" gemoeten heh |
|
BeyondTheLiving schreef in een reeds gesloten topic: Weet iemand waar ik nog die kan verkrijgen, naar mijn weten nergens meer dus Maar weet jullie dan iemand die dit cd'ke TOEVALLIG weg doet Cheers Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die kon ik zo snel niet vinden; maar de andere mods hebben me al lessen gegeven in "advanced topic searching" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vital Remains - Into Cold Darkness Waar kan ik em nog bestellen? naar mijn weten nergens meer dus meteen maar de volgede vraag Weten jullie dan wie em TOEVALLIG wegdoet? Cheers |
|
ik zoek een flinke doses goed humeur |
|
|
|
die hebben ze bij Stand By in Utrecht Een USA voor slechts 1800 pleuro ofzoiets |
|
quote: slechts? ik ben automonteur hoor geen computerexpert |
|
quote:Dus? Jij woont nog bij je ouders.. Je hebt meer te besteden dan ik hoor |
|
ook ik wil dit jaar nog op mezelf gaan wonen dus dan moet ik sparen |
|
kartonnen woondozen kan je gratis ophalen bij de gemeente toch |
|
quote: heb jij m daar vandaan???? |
|
quote: Ow, ik wil ze ook best voor je ophalen hoor! Type rustiek landhuis? |
|
ja is goed en om ontopic te blijven gezocht vakantie doos |
|
quote: gefeliciteerd [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 18-02-2003 17:05] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
beste snaack, begin je nou weer met zo'n insinuatie? ik heb zelf ook even op ebay gekeken, en hij werd te koop aangeboden op ebay.nl en was dus alleen zichtbaar in nederland. de verkoper heeft er dus veel minder geld voor gekregen dan hij ervoor had kunnen krijgen. als er al een ripoff is, is dat zenial en dat zal hij roerend met me eens zijn... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Sinds wanneer is de KOPER een rippoff dan Wellicht dat Zenial mazzel heeft gehad dat er weinig mensen tegen hem opgeboden hebben, maar de verkoper kan een minimale verkoopprijs instellen. Als die prijs via bieden niet gehaald wordt gaat de koop niet door. Sim-pol. Ik zal er verder geen woorden aan vuilmaken. |
|
ik zal de ironie er de volgende keer nog wat dikker opleggen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ik heb helemaal geen zin hier over te zeiken eigenlijk, maar goed, laten we het er op houden dat je vraagprijs ietwat aan de hoge kant is ok.. tevens mijn laatste post over dit onderwerp. |
|
quote: Ghehehehe de enige reden waarom ik jouw vraagprijs van 100 euro hier op het forum had gezet was om eens goed te lachen om de reacties, en ik moet zeggen dat is aardig gelukt Ik vind niemand hier een ripoff, jou niet en mezelf ook niet haha, maar als je veel geld voor je box wil vangen (wat je misschien wel gaat lukken ook) zou ik 'm toch op ebay zetten. En dan inderdaad niet op ebay.nl maar op ebay.com en in een koop i.p.v. box en ep'tjes als aparte veilingen. Veel succes ermee! Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |