|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de koffer is ook speciaal voor de Warlock gemaakt |
|
raar, ik had em in n weekje in huis... wil je niet nog n warlock? |
|
quote: nou... Al heeft die van mij wel lak schade aan een van de onderste punten omdat mijn tas kapot is en hij dus door de rits heen steekt |
|
zonde |
|
quote: Uitverkocht, alweer een tijdje. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik zoek de cd Nagelfar - Hunengräb im Herbst. Wie weet waar ik deze nog kan krijgen? sebinsagoil |
|
quote: http://www.ars-metalli.de/ Dit is tegenwoordig ook hun label. Groots meesterwerk trouwens dat Hunengrab (de rest mag er ook wezen) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Te koop/ruil: Cd's: Benediction-Organized chaos Blood duster-Str8 outta northcote Dark tranquility-Haven Greyhaven-Greyhaven Video's: Braindead Eraserhead (zonder ondertiteling) Lord of the rings (1978) Manowar (??promo video??) (only 15 minutes!!!!!) Violent shit 1 Dvd's: Ghost in the shell Ring (jap) The giant spider invasion Zombiegore (dvd-r --> wel origineel) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Kan daar bij Aars Metalli alleen Nagelfar - Virus west kopen. sebinsagoil |
|
quote: Wat wil je ervoor hebben? (ik heb niks te ruil) Zenial |
|
quote: Uw heeft meel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gezocht: -Digitech whammy -Shure SM57 |
|
quote: Bij shop zie ik toch weldegelijk Hunengrab staan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gezocht - Transformers Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: http://www.transformers.com/pl/page.collectors_checklist/dn/default.cfm staan ze allemaal |
|
quote: wel intresse in, maar vraagje: is zombiegore die NL gorehorror? changed to 'ouwe' |
|
quote: Dat is idd die NL gorehorror (Maarten van Druten). Als je hier iets te ruilen (of wilt kopen) voor hebt moet je het maar even emailen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:geen zin in, kost zoveel moeite hier mijn ruillijst... Accidental Suicide – Deceased Aura – Sect 2000 (promo) Damnation - Rebel Souls (digi) Diabolical – Desserts Desolation Defleshed – Under The Blade (digi) Destruction – All Hell Breaks Loose Dying Fetus – Destroy The Opposition Dying Fetus – Purifacation Through Violence Grave - Extremely Rotten Live (digi) Testament – The Very Best Of Sinister – Diabolical Summoning / Cross The Styx Sodom – M-16 Vader - Revelations (digi) changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik heb er nog eentje in de aanbieding voor 10 euro mzzl |
|
quote: Ben eigelijk alleen maar geintereseerd in die Vader (digi). Benediction --> Vader??? Als je Zombiegore wilt kan je die ook van me kopen.???? Laat het maar weten Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:ah goed, wat moet ie koste? en uit welk jaar komt benediction? en waarom doe je zombiegore weg... changed to 'ouwe' |
|
quote: Uw heeft mail Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: quote: |
|
Gezocht: Deck voor een skateboard Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |