|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
anybody |
|
wat wil je voor die pestilence hebben? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Thermoskan, boxen, tas... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Naja, graag of helemaal niet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Uhm |
|
Pestilence - Consuming impulse staat voor een paar euro in de Large [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 03-03-2003 17:51] |
|
quote: Als iemand mijn MoS-CD wil ruilen voor Pestillence ben ik ook blij hoor, bestellen kan altijd nog |
|
quote: Ik vind 'm zelf veeeeels te cool om te ruilen |
|
quote: hmpf.. |
|
In een reeds gesloten topic werd het volgende gevraagd quote: |
|
quote: Hahahaha... ik zag dat je veiling op eBay hiervan net is afgelopen... zonder bieders uiteraard. Zoals ik je al eens heb gezegd, het is WEL EENS gebeurd dat deze box meer dan 100 euro heeft opgebracht. Maar als je hem voor 90 euro met ook nog eens een reserveprijs aanbied en een nu kopen optie voor 100 euro dan is het echt geen wonder dat ie niet wordt verkocht! Zo'n hoge beginprijs vragen is niet echt het principe van een veiling. Als je met een lage prijs begint heb je best kans dat er flink wordt opgeboden. Ook kans dat dat niet gebeurt natuurlijk maar dat is het risico. Hehehehe maar als je met zo'n hoge beginprijs komt denken de bieders alleen maar Zenial |
|
gezocht cd's van Protector wie helpt me eraan !? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:rhodium is vol Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ditmoetindemuzikantenbank |
|
quote: Dargull is eigenwijs! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Dargull stout |
|
Baaaaaaaaaaaaad Dargull Baaaaaaaaaaaaaaad! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Kwam ik ook al achter ja Ik wilde juist een alleraardigste demo ten gehore aanbieden! |
|
quote: wat dan??? die van 777 ???? is ie afgemixt??? |
|
Nee, nog niet! Even geduld |
|
quote: Er zijn er genoeg op ebay, sommmige nog redelijk geprijsd ook. Op dit moment worden er een aantal geveild. |
|
quote: Geduld is een schone zake mijn jong... maar ge stuurt er dan ff eentje op, dan ik een gigje regelen bij ons in de buurt |
|
quote: dat was niet mijn veiling ik biedt hem nog wel eens aan op ebay.com en zeker niet op ebay.nl. trouwens, ik zit niet bepaald in geldnood ofzo, dus echt veel kan het me niet schelen. trouwens, no offence, maar heb jij tijd over ofzo, dat je dit soort onbeduidende dingen allemaal nagaat? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |