|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben op zoek naar shirts/longsleeves/posters van Type O Negative. Als iemand me daaraan kan helpen: heel graag! |
|
Ik heb nog steeds mijn digitech RP 12 te koop staan....... |
|
Gratis af te halen: Kittens, 5 stuks verdeeld over 2 nestjes. Een zwartwitte, een grijze, 2 rode en een roodwitte. Boerderijkatten maar wel handtam. Niet ingeënt en ontwormt maar wel heel lief. voor mail adres, zie profiel "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Ik zoek de CD of vinyl van "Lie: the love and terror cult" van Charles Manson, een plaat daterend van eind jaren '60, kort voor hij werd opgepakt en opgesloten. Indien je iemand kent die deze plaat heeft en wil verkopen (of indien je ze zelf wil verkopen ) : mail g.nova@belgacom.net zodat we een prijs kunnen afspreken. Gelieve reacties naar me te mailen, dit topic krijgt immers zoveel reacties dat het lang zou duren reacties aan mijn adres te zoeken tussen de replies. Dus gelieve gewoon een mailtje te sturen Alvast bedankt aan iedereen die reageert ! |
|
quote: weetje hoe slecht dat is voor die beestjes? Inenten en ontwormen die hap voordat ze doodziek zijn! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Overdrijven is ook een vak...mijn ouders hebben ook zat katten en honden (gehad ook) die niet ingeënd waren...en allemaal kerngezond. Maar je kunt idd beter het zekere voor het onzekere nemen. Wees liever blij dat ze niet tegen de muur worden gegooid... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 31-07-2003 1:49] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik ben op zoek naar een aquarium.. heeft iemand hier er misschien nog een over? |
|
quote: Dat valt heel erg mee hoor, geen van onze buitenkatten zijn ontwormd en ingeënt alleen als de veearts er is en we eraan denken. En ze zijn kerngezond hoor. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Awww katjes!!!! Liefff!!! jammer dat mijn ouders geen kat meer willen Kankerlul |
|
Te koop : nieuwe Alcatel Speed Touch ADSL splitter(analoog) Prijs : noem maar wat I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Euhh, 1 Euro? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: www.large.nl ? Zenial |
|
quote: Wat de fok?? Is dat al uitverkocht dan?? KANKER!! In dat geval zoek ik ook nog 2 kaartjes. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Heej, die heb ik ook te koop alleen dan de ISDN variant.. Bij mijn ADSL modem scheen geen splitter te zitten (modem was gratis!) dus ik bestel zo'n ding onder rembours, 42 pleuro.. Krijg ik het modem zit er WEL een splitter bij |
|
quote: Ja, wel interesse, ik heb honger! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hey cool! ze hebben een bloody kisses shirt! Even gauw bestellen..bedankt. Jammer dat dat het enige (van shirts etc) is dat ze ervan hebben. |
|
quote:Probeer roadrunner (TON label) anders .... |
|
|
|
Te koop: Fender Super 60 buizenversterker (combo). Foto's op verzoek. Ik zag vandaag dat éen buis het niet deed.. Echter nooit last van gehad. Proberen kan natuurlijk altijd. Doe eens een bod.. [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 05-08-2003 21:15] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: |
|
quote: wil je ruilen of kopen? ik heb all you need is blood in de aanbieding, october rust hou ik liever zelf |
|
quote: kopen graag.. En October Rust heb ik al, dus dat maakt niet uit. Is het een ts of een ls? edit - en hoe ziet het eruit? Ik kan via google geen plaatje vinden.. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 10-08-2003 11:44] |
|
ts, ik zal even een scann maken als dat lukt |
|
achterkant: voorkant: maar even met de webcam gedaan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |