|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zelfs dat is te kort......... gewoon dagen van 40 uur........ |
|
Met pijn in mijn hart ben ik van plan om mijn eerste lievelingetje, na anderhalf jaar trouw geweest te zijn, weg te doen. Ze moest plaats maken voor een aantrekkelijker model, met net dat beetje meer... Helaas is ruimte hier beperkt, en zal ze moeten wijken voor haar opvolgster. Ze heet Ibanez GSR200, en ziet er blauw uit. Ik ben lief voor haar geweest, want op de gebruikeks krasjes na, mankeert ze helemaal niets. Excuses voor de matige foto kwaliteit, maar mijn webcam is niet zo perfect... Doe maar een serieus bod, dan zien we wel. |
|
<Edit> Aangeboden: Filmposters van Evil Dead (originele cover; de vrouw die in de grond getrokken wordt) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2003 19:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gevraagd of aangeboden? Zenial |
|
quote: Helaas. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hey allemaal, Ik verkoop mijn Ibanez JPM-4 incl. koffer... Heb je serieus interesse, mail dan ff.... Grtz, Ratje |
|
Ik verkoop een GIBSON LP Goldtop uit 1976, deluxe uitvoering! set maple neck P90 elementen Wraparound tailpiece Trapezium inlays Rosewood fretboard Slagplaat ontbreekt hardware is NIET origineel. Alles in perfecte bijna MINT staat en inclusieg Originele Hardshellcase. mail voor foto's tankard@wanadoo.nl Echt een droomgitaar voor een droomprijs, let wel is echt de bodemrijs die ik hier post, daar heb je nieuw volgens mij nog niet eens een Les paul Studio voor, en zeker geen SG!! 1400 EURO! Cheers Hns |
|
ik zoek een gameboy ( liefst eerste uitvoering , die koelkast dus ) moet incl adapter zijn en spel(len ) dus als iemand nog zo'n ding heeft liggen en er niks meer mee doet mail me ff op kreator@terror.nl Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik zoek zo'n jas.. hij komt tot de knieen. |
|
*up* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb een paar new rock boots, style 474 te koop, splinternieuw, maatje te klein voor me de maat is 44. interesse ? mail me occultux@ml1.net (liefst belgen, maar nederlanders mogen ook, wel iets moeilijker qua betaling en meer verzend kosten..) [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 19-05-2003 23:20] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Wie wilt zijn Playnations voor een prikkie compleet hebben? Ik heb de nummers 1 t/m 38. Mail to goblinjester@hotmail.com Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
schop topic omhoog !! occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Ik kan wel kijken of ik hem nog heb liggen en de emotionele waarde ervan wegen |
|
Puissance albums gezocht. |
|
Ik heb nog een fijne, niet omgebouwde Playstation 1 te koop, met een zooi spellen. Doe es gek en plaats een bod! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
5 euro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
6! Je moeder. |
|
7! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
9 occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
9,01 |
|
Dat doen jullie maar via mail! Onzinnig of niet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gezocht : Geitenpestvirus |
|
quote: 9,02 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |