|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je een datum voor de inlevershit? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Afhankelijk van de tijd die er uiteindelijk gaat zijn ben ik ook een band. (alleen ja). -edit- en mits jullie behoefte hebben aan mijn muziek. Misschien als hidden bonus track ofzo -edit- [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 10-07-2002 19:31] |
|
quote:Eerst eens de animo bekijken. Als er genoeg bands e.d. zijn om een CD op te vullen (we willen natuurlijk wel de hele CD vol plempen he ) kunnen we eens een datum gaan prikken. Rectum Lobotomy, zet je project erbij in de lijst zou ik zeggen... |
|
De volgende bandnamen hebben we al: - Hexentanz - Covered in Ashes - Control Human Delete - Dark Conspiracy - 'het rectum project' |
|
quote:Ik vond T.ERROR leuker . |
|
ik wil best een nummertje geven van intestterror , maar dan moeten we eerst maar eens wat opnemen gaat deze vakantie gebeuren geloof ik.... No meat is sweater |
|
het staat ook tussen haakjes omdat ik nog ff nix anders weet. T.ERROR word het waarschijnlijk toch wel. ben creatiever met een gitaar in m'n handen dan met tekst... 'het rectum project' alias 'T.ERROR' |
|
Covered in Ashes moet de opname nog maken dus graag veel tijd erin steken aub |
|
als we een beetje allure willen krijgen dan moet Mcoenen effe een inleidend gitaar solotje maken... of natuurlijk iets anders... ojaa cremation kan er ook op ( dwaallicht) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Sun Caged erop, Tripple 777 .. |
|
Well, ik heb liever dat die toezegging van de bands zelf komt natuurlijk he. Misschien willen ze wel helemaal niet naast het Rectum project of zo staan . |
|
Hehehe .. ik vind het prima |
|
zit er ook niet iemand van Morbid Angel op zm, ik dacht van wel.... ene azanogwat... hmmmm, dat zou mooi zijn! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik hou ons gerommel wel voor Vol. II Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
zeg Soepie, dit is onze kans!!! |
|
Judgement Day ook uiteraard!! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-07-2002 19:56] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
is het niet handiger om een cd te maken met 1 genre ... ik denk dat power metal niet echt bij death metal past. |
|
quote: onze demo is toch al bijna klaar dus, joa waarom niet he/? |
|
Misschien kunnen we Nachtvorst & Duxmortem ook nog even benaderen, die hebben toch wel enige history geschreven hier op ZM |
|
quote:en dan wat? wou je soms meer cdees gaan maken? lijkt me raar... nee ZM is ZM... ook met verschillende muzieksmaken, en laten we dat zo houden lieve mensen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja ff kijken.... misschien wel leuk idee |
|
quote: maar brengt deze cd ons niveau niet naar beneden? |
|
quote: Juist ! Gewoon een mengeling van allerlei bandjes. |
|
quote: jah, ik weet niet. das wel waar he.... jammer |
|
De muziek moet natuurlijk wel enige kwaliteit hebben .... ik ben dan ook wel voor een soort comissie die beluisterd of de nummers wel goed genoeg zijn. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |