|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Interesse? HIER!! |
|
ik ken ze niet, maar (Viking) Metal is altijd goed, zorg dan wel dat ze in Den Goudvishal komen! [Edit] Samen met Thyrfing toeren..GRINNIK [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 09-12-2002 21:39] |
|
kijk ook ff hier; http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=295427 of http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=295624 |
|
Klein tourtje??!! JA JA JA!!! Doe dan met suidakra, finntroll of moonsorrow!! |
|
quote:mail ff info@the-stage.be Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zover heb ik niet terug gezocht.Mij gaat het er nu om of ik die band wel moet naar Nederland moet halen.Of dit financieel haalbaar is.Vandaar dit topic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
welke locaties wil je dat gaan doen?? |
|
pleur rakoth er ook ff bij dan :D |
|
quote: Zeg hou je vieze ideëen effe voor je, dank u! |
|
quote: Ik wil dan uiteraard de Goudvishal in Arnhem en de Azijnfabriek in Roermond.Dan nog ergens in het westen en een optreden in Belgie(Vosselaar of Geel of Ieper?). Eerst effe kijken of de interesse groot genoeg is want Windir zijn met 6 mensen dus redelijk duur om over te halen naar hier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:pff. Welke bands dan?? Als je finntroll erbij doet komen er in idd geval genoeg mensen Of Helheim, Manegarm dan? maar de meeste mensen kennen dit ok niet Hub de Gallier schreef: "Dan nog ergens in het westen" Baroeg? In Haarlem weet ik niet of er dan veel mensen komen. succes in idd geval. Ik zal ook wel effe rondvragen of andere mensen windir willen zien. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 09-12-2002 22:42] |
|
quote: Hm... als ik dan MOET kiezen, zou ik voor Finntroll kiezen. Thyrfing (moet er iig bij ) Finntroll en dan een tour die iig de Goudvishal aan doet [Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 09-12-2002 22:48] |
|
quote: Zat zelf ook aan de Baroeg te denken Helheim doen trouwens voorlopig geen optredens.Ze willen eerst hun problemen met hun platenlabel oplossen.Hun mini-cd had al anderhalf jaar geleden uit moeten komen,maar Ars metalli voert geen reet uit. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-12-2002 22:47] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
maar on Topic, ik ken de band niet, maar ik ben nu veel Viking aan t verzamelen, dus deze zal ik dan maar op mijn lijstje met te beluisteren bands zetten dank voor de tip |
|
quote: Nou! Goede bands... |
|
Finntroll = goed |
|
Jaaa! Ik vond het ZO klote dat die tour dit jaar niet doorging. Ik volg Windir al vanaf het begin en Valfar is zo geniaal. Ik zou het echt geweldig vinden als deze band hier nog eens komt spelen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik zou er ook zeker geen bezwaar tegen hebben. Ik weet zo ook al wel een heel aantal personen die wel mee willen (zouden ook meegaan naar een bepaalde tour, die niet doorging ) |
|
28 december gaan ze de studio in om hun vierde cd in te spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi, 1184 en Arntor vind ik erg goed dus hopen dat ze die stijl aanhouden |
|
quote: Jawel,nog steeds dezelfde Windir-stijl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
New WINDIR CD! Norwegian band Windir will start the recording of their 4th CD entitled " Likferd", the 28th of December. The recording will be done at Akkerhaugen Studio, and will last for 3 weeks. Windir were very satisfied with their last CD 1184, and are looking forward to working with Toerbjorn Akkerhaugen again. "Likferd" will consist of 8 songs, and release date has been set to 31.03.2003. Windir is currently working on tour and live activity for 2003. For interviews, booking or information, contact the band at: valfar@windir.no www.windir.no Zenial |
|
Hub gaat die tour nog door? Finntroll als support plz |
|
quote: Ben tot nu toe alleen bezig geweest om te kijken of dit ook financieel haalbaar is.Met Finntroll als support zeker niet.Het word te duur om ook nog een band uit Finland erbij te halen tenzij de entreekaartjes veel duurder worden.Maar ja,dan haken de meesten af. Ik hoef hier geen winst mee te halen maar ik ga zeker niet veel geld toeleggen. Ik hou iedereen updated Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
geen Finntroll jammer, maar toch succes met het regelen enzo |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |