|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Het wordt toch nog een goed jaar, dat 2003 .. Slipknot neemt nog 1 cd op en dan stoppen ze, aldus schreeuwlelijk Corey Taylor. http://www.zwaremetalen.com/nieuws/845.html [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-05-2004 13:09] |
|
jeuh!!!!!!!!!!!!!!!! hopelijk volgen er meer! |
|
DANKJULLIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze hebben dus toch een hart! |
|
quote: LOL |
|
quote:wie zijn Slipknot? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: LoL Metal heerst |
|
hoe durft die corey miep btw op GWAR af te geven. |
|
quote: hehehe "hopelijk volgen er meer" ja goed punt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:jieha!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehe, 't werd tijd |
|
oh nee he.. krijgen we strax al die nu-metal tribute cds voor slipknot enzo. |
|
Metallica zal er vast opstaan .. |
|
quote: en korn niet te vergeten |
|
Limp Biscuit Linkin Park Britney Spears |
|
Heerlijk, weer een gaye boyband minder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah en straks beginnen al die members zelf met nieuwe shitbands. (Hee, er moet toch *iemand* pessimistisch zijn he) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Dank je, met kerst voor de deur heb ik met deze gedachte erbij helemáál de neiging een botzaag op mijn polsen te zetten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ach luister er dan niet naar, ik vindt dat andere bandje StoneSour erg fijn (al ken ik alleen dat singletje van de Box) hopelijk gaan ze allemaal zoiets doen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Luister er niet naar is best makkelijk, alleen komen dit soort aanfluitingen regelmatig de prijs opdrijven op festivalletjes. Je betaald ervoor, alleen tsja, als je geen 15 meer bent is het al snel niet leuk meer. Mediahoeren, bah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:moet je ook naar goede festivals gaan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik zou eigenlijk veel blijer zijn als dat hele R&B-zaakje voorgoed zou verdwijnen. Pff ik krijg ook NOOIT wat it wil. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nu een screenshotje maken en posten op 1 of ander nu-metal forum. Dan vermakelijk toekijken hoeveel keer je het woord 'fuck' je op 1 pagina je te zien krijgt en hoeveel domme reacties en scheldwoorden naar je eigen hoofd We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hoe moet het nu verder Bazzio Attacks!!! |
|
heh |
|
GLORY GLORY ARMAGEDDON |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |