|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
heejuh xnegatiefjex....dat colaatje is voor jou.maar jenje jij krijgt ok?! |
|
Wie gelooft nou de Veronica gids? En Klitsnot sucks Immortal Pride |
|
quote:lekkur ! |
|
quote: Het is een metalforum toch? En zoveel 13 jarige SnOtLiP-fAnZ lopen hier satansdank niet rond.. (en zo wel mogen die per direct geband worden ) |
|
quote:Jezelf quoten .. tut tut tut .. je lijkt slipknot wel |
|
quote: wel 36-jarige pUbaHz en als je het het nieuwe nummer Pulse of the maggot, en ook wat andere nieuwe nummers van hun nieuwe cd hebt gehoord snap je het wel. wat een vet materiaal! (en ik wil een stuiterende clown-smiley) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-05-2004 9:06] |
|
Slipknot, heerst, knalt, blaast en roelt! |
|
ik heb hun nieuwe album gedownload en tsjah wat moet jee rover zeggen zitten zeker vette stukken in (vooral solo's) maar het geheel is echt stukken minder jammer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb sowieso de kritiek op Slipknot nooit begrepen. Heerlijke blastbeats en polka's, machtige zang en de gitaarriffs zijn vaak ook nog ontzettend beukend. Ik vind Slipknot helemaal niet zo'n slechte band. Ze stoppen er dus ook inderdaad niet mee, volgens het interview in de Aardschok. Een van die bandleden zegt zelfs dat ie denkt dat ze er over 5 jaar nog zijn! |
|
Ik heb er niet zoveel problemen mee vind er niet veel aan! |
|
.. alleen die fans .. dat imago .. daar word ik zo moe van ... als ze nou gewoons eens muziek zouden maken en niet dat circus erom heen .. |
|
hehe kvind et nieuwe album onverwacht best ok, niet elk nummer is geweldig, maar et heeft zeker zo zijn momenten! |
|
quote: Dat zou inderdaad al een hoop schelen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zoals overigens voor veel (black) metalbands geldt..... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Het was gewoon weer aftellen voor zo'n reactie,... maar als je die grote circusacts bedoelt die de zomerfestivals afschuimen, heb je gelijk. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja, namen als Immortal etc.... maar ook veel kleine bandjes die als clowns op het podium staan... in feite precies hetzelfde probleem Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Potverdikkeme, wat is die nieuwe cd een klapper. Veel beter en afwisselender als het oude werk. Hun oude stijl is verrijkt met zeer toffe slayer-achtige dingen terijl ook rustigere stukken worden gespeeld. En de productie is zo zuiver als het water dat uit de bronnen van Spa wordt opgepompt. Ik hoop dat dat ding snel in de winkel ligt want die moet ik absoluut hebben. |
|
morgen ouwe jongen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat is dan goed nieuws. |
|
maar ik weet niet zeker of dit een wereldwijde release is of alleen in de VS Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: o, worden die fucking amerikanen weer voorgetrokken? harry potter is daar ook al in premiere terwijl wij nog moeten wachten. |
|
quote: CDs komen nagenoeg altijd eerder in Europa uit dan in de VS. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ah, ik was nog ontdaan doordat Harry Potter nu al in de VS draait en hier nog niet. ik vind dat overigens een uiterst stomme zet, het variëren van een release datum over verschillende landen. Ik kan er ook geen economisvch voordeel in ontdekken. |
|
Lijkt me eerder nadelig ivm illegale copiën en downloads ... Duality is iig een erg tof nummer |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |