|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
1 ding doen ze zeker knap en dat is de mega hoeveelheid aandacht die ze op zich vestigen...positief of negatief maakt niet uit! |
|
quote: als je zo wilt noemen ze slaan +- 3 keer per 'nummer' op hun trommeltje, en 2 keer op een leeg biervat, met ene knuppel... |
|
haha helemaal mee eens dat zijn gwoon een stel debielen die erbij willen horen en gaaf willen zijn, stuur die lui weg en hou 2 gitaristen een bassist een drummer en een zanger over, ruk die tering maskers van hun koppen af schmik ze een beetje en laat ze andere texten zingen mischie komt er dan nog wel iets van of geef ze op voor lookinggood of een ander tering metarmorfose programma klitsnot is gwoon kut herrie [IMG]http://www2.picturepush.com/photo/a/229165/oimg/Picture-Box/stickergrijsjpg.jpg[/IMG]www.warclash.nl www.myspace.com./warclash |
|
Stoer hé, al die smileys! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Veel smilies gebruiken zorgt dat je erbij hoort en dat mensen je gaaf vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:vergeef hem, hij is slechts 16 respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: ik moet ook ooit eens zo'n tonm hebben, is vet effect |
|
Als je erbij wilt horen vind je Slipknot toch juist reuze stoer? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
*geeft CoD aai over bol* ja hoor meissie respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik zei iets doms? Ja? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
*geeft CoD aai over bol* nee hoor meissie respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Pfoe. Gelukkig. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Maakt niet uit wat je er van vind iedere band draagt iets bij aan dit wereldje soms is het bagger soms is het vet. maar ik denk dat de meeste luisteraars klein zijn begonnen en niet meteen cannibal corpse uit de speakers lieten knallen. maargoed. ieder zijn ding zeg ik altijd maar. |
|
Ik zal er niet om rouwen, voor mij was het net zo erg als de ICP.. triest dus... "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
ROFLMAO Hoe l;ang blijven mensen dit geloven zeg ... hi-la-risch |
|
ROFLMAO, whihihihi! "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
|
|
Woeiiiiiiii... een voltreffer? "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Jezus, kan dit topic niet gewoon dicht? De laatste tijd wordt ie wel erg vaak omhoog geschopt door gepikeerde noobs. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-05-2005 11:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: w00t! |
|
quote: psies, dat bedoel ik dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dum dum dum |
|
quote: Phoe hee, je bent gelijk hoor... slotje erop? "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |