|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: JAAAAAA *daar gaan we mooi een op drinken!* ->> Slipknot <<- Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Echt, sommige mensen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, wat een gave reacties allemaal op dat gerucht. |
|
quote:Ze vind Blind Melon een vette band .. dus je kunt het haar niet kwalijk nemen |
|
quote: jammer genoeg quote ze jouw bericht waarin je zei dat 2003 een goed jaar werd omdat slipknot dan nog 1 album zou opnemen en er dan mee zou stoppen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar dat6 was uit het oogpunt van goh laten we eens de knupel in het hoenderhok gooien |
|
quote: ooooo, zit het zooooo? je houdt eigenlijk van alles en iedereen, maar je wil altijd zorgen dat er een verhitte discussie op gang komt, nou snap ik het Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: *grinnikt* Oke, dan weet ik dat ik hier niet meer op moet reageren... Toch lief dat ie van me houdt Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
wie nemen ze mee hun graf in eindelijk goed nieuws, dan zulle al die kutbruggers van 12/13 jaar wel weer janke omdat ze kappen maar ik zal er zeker op drinken en niet zo'n klein beetje ook latersch!!!!!! [IMG]http://www2.picturepush.com/photo/a/229165/oimg/Picture-Box/stickergrijsjpg.jpg[/IMG]www.warclash.nl www.myspace.com./warclash |
|
prachtig prachtig |
|
zit nogal een tijdsverschil tussen de post data maargoed..... zucht it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
slipknot vind ik al jaren een van de bands die het metalimage compleet verneukt en heb er dus absoluut geen problemen mee dat ze stoppen |
|
Euhm Jansuh... volgens mij heb je niet de gehele pagina gelezen, slipknot stopt niet. Dat gerucht is al een jaartje of 2 oud, dat volk gaat nog wel een tijdje door dunkt mij. Maar wat dan nog? Negeer ze, ze gaan vanzelf wel weg. Of dat over vijf minuten of vijf jaar is maakt me niet uit, ik merk toch haast niets van die band. |
|
quote: eChT WEl!! BRugGeRs zIJn EChT ERruG!! MOetEN ZUh MAaR GEeN 12/13 ZIjn!! |
|
eehm, bruggers van tegenwoordig zitten toch aan de cradle of filth? |
|
quote:of zelfs aan de Alter Bridge...*winkwink* uh-huh uh-huh uh-huh uh-huh |
|
En aan de literflessen breezers en heineken bier. Stelletje zuiplappen, dat zijn het. |
|
ja en ze dragen allemaal van die gigantische rugzakken, alsof dat metal is, rare bruggers. |
|
Die bruggers bij mij op school zijn die-hard marduk fans... ze hebben wel één patch en 3 mp3'tjes op hun mp3 speler... slipknot? [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 25-04-2005 21:57] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Shit man, ik dacht ook dat dat metal is. Tering.. kom je nu pas mee. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: leer van de meester. als er iemand weet wat metal is, dan ben ik het wel. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 25-04-2005 21:58] |
|
quote: U neemt mij serieus? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Jaaaa! Blind Melon is zo leuk! Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |