|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Halleluja Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nou limb biskut en linkut park Metal heerst |
|
je krijgt er wel meer metal fans door. En het geeft metalbands die bijvoorbeeld in Frankrijk zitten , meer kans om gerespecteerd te worden. Dus als slipknot stopt heb je weer minder metalfans. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-12-2002 11:23] |
|
quote: Elmar weer terug?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nee |
|
quote: Ah ok, dan ligt het aan mij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jammer... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Die goeie ouwe tijd |
|
Toch ben ik wel benieuwd naar die derde CD. |
|
quote: ik niet ...we are just a moment in time... |
|
Hmmmzz wel jammer dat ze stoppen... vond het een gave band....... Tja alle echte TRUE metal gasten wat hier allemaal zitten zullen wel heel blij zijn nu dat die band er mee gaat kappen iig......kunnen ze nu hier weer gaan zeiken over hoe blij ze wel niet zijn...... |
|
My life is over Gelukkig hebben ze nog sideprojects *YIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * |
|
nou, mijn reden om geen zelfmoord te plegen is nu ook weg Ik vind het niet echt boeiend. Waarom zou je blij zijn omdat een kutband er mee stopt. Ik kocht de cd's toch al niet. En die zogenaamde "fans" van slipknot zullen toch wel blijven. Dus, who cares. I was me but now he's gone |
|
Geen collectieve zelfmoord van Slipknotfans?? Daar gaat mijn goede kerst |
|
en ik was net fan aan het worden. Oud Vuil. |
|
quote: Je kan de CD's nog wel draaien [bij voorkeur richting vuilnisbak] |
|
ach slipknots zijprojecten zullen wel in de top 40 komen. |
|
wat lopen jullie nou te zeuren? ik heb liever slipknot dan jantje smith of maria carey of een of andere r&b 'band'. |
|
ja, precies! Slipknot zijn toch de bedenkers van black metal. Zonder hun zou marduk nooit hebben bestaan. |
|
hahaha goeie maar idd iedereen loopt weer lekker te zeiken als je het niks vindt post dan gewoon niet |
|
Ach... kan het niet echt jammer vinden, ook al vind ik hun muziek best wel gaaf. Tot dusver ken ik weinig andere muziek waar diezelfde agressie en energie in zit. En ja, ik hou ook van Death en Thrash metal, maar dat is toch best anders. En het nummer 'Surfacing' van Slipknot, kan weinig tegen op qua aggressie... ook al is het muziekaal minderwaardig "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Muziek van Slipknot is inherent commerciƫle behaagzieke rotzooi en op geen enkele manier beter dan R&B. Dus: GLORY GLORY ARMAGEDDON |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |