|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: als jij mij serieus neemt wel ja. |
|
Wie is er serieus genomen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ..sprak een zestienjarige puistenkop hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-04-2005 11:17] |
|
quote: Prachtig, laat ze nog maar mooi een stuk of 10 albums opnemen. Alleen al om al die zeikerds met hun grote bek te irriteren There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
GODVERDOMME. Ik vind Slipknot wél gaaf en ik vind dit een KUTbericht! Zo........ ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Geboortedatum: Woensdag 22 Februari 1989 Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Naam: Christian |
|
quote: stom, zie ik net het was ook tè mooi om waard te zijn |
|
quote: en niet eens 666 in z'n email wel een drolletje; alleen slipkont zuigt in ze lijststke bands.. |
|
Geweldig hoe dit topic mij versteld doet staan van de stupiditeit van de Nederlandse puber |
|
Nou ik vond die zanger best een schatje, toen ie in die zwart/wit video van Stone Sour een mooie chanson aan het zingen was Maar in kleur is ie minder hoor hihihihi |
|
quote: SlIpKnot Izzz KuT weeT j3? Ik b3n GaAv ik luist34 AlL33n nAar VeTt Trui3 Bl4Ck M3TooooooOOOOOl KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Chellies ware aard komt eindelijk naar boven [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 26-04-2005 15:20] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wel een drolletje; alleen slipkont zuigt in ze lijststke bands.. [/quote] Dat dacht ik ook. Ik snap gewoon niet wat julie zo slecht of lelijk vinden aan Slipknot. Oke, ik vind DJ's ook niet nodig maar het is gewoon zo. De muziek vind ik gewoon gaaf; klaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
wat jy wil jongen als ze: - de dj schrappen (dj's zijn voor watjes) - de 2 trommelaars schrappen (tsjah ..) is t al beter met het band image (ojah, wel de maskers af, t lijkt wel een circusact/cliniclowziekenhuis) maar dan blijft de muziek gewoon slecht |
|
Sukkel .. die drummer van Slipknot rost 90% van de andere metaldrummers eruit |
|
ik heb hett over die twee TROMMELAARS, die clowns die 2 keer slaan per 'nummer' en voor de rest een beetje staan de dollen op het podium. |
|
quote: Mohaha, eindelijk eens iemand anders die in ieder geval één sterk punt van Slipknot noemt! Kijk die drumsolo van hem maar eens op de Disasterpieces-DVD. Dat hoor je nie vaak ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat betreft gitaarwerk, drumwerk en delen van de zang is Slipknot erg goed, ik stoor me alleen zo ommeuing aan al die pretentieuze showtjes er om heen en aan al dat vervelende volk wat er op af komt .. Net blekmettul .. |
|
Wat vind jij zo slecht aan hun shows dan? ik vind dat er juist gaaf uit zien. Oke, soms gaat het erg ver, bijv. clown die zich aftrekt met een microfoon ipv z'n lul, maar de rest vind ik wel gaaf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dergelijke acties hebben imho weinig met een (goede) liveshow te maken. Dat is gewoon aanstellerij. Natuurlijk kun je als band zijnde je optreden wat opleuken met wat show elementen. Maar maak er dan een beetje een thema van, of verzin wat intelligenters. Als je toch een Betere live show op dvd wilt bekijken zou je "Raising Hell" (volgens mij heette die zo, ik weet het alleen niet meer zeker) van Iron Maiden eens moeten bekijken. Het zijn al wel oudere opnames en de special effects kunnen tegenwoordig een stuk beter maar de show blijft onderhoudend |
|
quote: wat is er is met percussionisten? |
|
quote:Ze lopen alleen maar debiel te doen op het podium |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |