|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ook niet. |
|
quote: Ja leuk, wie doet er mee?? |
|
quote:Ja ik Ik kan niet echt goed gitaat spelen dus word ik wel sologitarist. |
|
quote: Gaaf! Wie nog? |
|
quote: laat mij maar op die trommels slaan, ik kan namelijk maar korte stukjes achter elkaar drummen waarna ik over het podium ga huppelen alsof ik een grote debiel ben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: KICKEN! Ik doe mee met zo'n kutmasker op mijn kop. you say you're men, we know you're cowards |
|
Yesss... nog maar 6 |
|
dan wil ik mij bij deze wel aanmelden als bassist, gezien mijn baskwaliteiten gaat dat helemaal goedkomen |
|
quote: Ik moet altijd heel vaak naar de WC dus ik kan dat bandlid zijn die over de andere bandleden heel plast? And my marlboro light |
|
quote: Volgens mij mag die alleen nog over het publiek heen plassen |
|
Hoe slecht mijn dag ook is, zodra ik hier zit en lees dat Slipknot stopt is dat weer een reden tot een glimlach op mijn gezicht. Heerlijk, te weten dat dit ten einde gaat zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik wordt wel de drummer, neem wel een bandje met nicholas barker samples mee het valt niet op dat ik maar doe alsof Je moeder. |
|
Geef mij maar de microfoon: sicksicks666isicksi566666fuckfuck allal6666fuclscikc5556565656565656656565566556fuuuuuucccccckkkkkkkk6565656fu jsksicksiskcisficksuckfuckfuckallfuckkk6666 ken de tekst al uit mn hoofd Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Dit is het beste nieuws dat ik in tijden heb gehoord! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ohnee de trashmetal band bij uitstek stopt er mee!! waar moet ik nu naar gaan luisteren??/ murderdolls??? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Ik was onlangs aan het zappen en keek ff uit vage interesse naar een concertfragment.Jongens toch,wat een geluidsbrij! In 'Meester,hij begint weer',een toffe satirische serie uit de eighties,hebben ze dat soort verschijnselen ook een naam gegeven : 'We kunnen niet spelen,maar we maken lawaai!' Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
en dit topic telt reeds 6 pagina's ? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Jammer voor ze, ik ben benieuwd of het wel echt doorgaat...dit soort dingen worden wel vaker gezegd... |
|
when does the hurting stop? |
|
kan dit topic dicht? |
|
\o/ | / \ [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 11-03-2003 11:52] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: JAJA BTW het is THRASH onthoud dat nou eens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slothje? |
|
quote: |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |