|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom doen jullie altijd zo negatief over slipknot het is een hele kewle band hoor of nouja was... *snik* |
|
Stoppen ze? Doen ze dat door middel van collectieve zelfmoord of is dat ons niet gegund? |
|
slipknot stopt niet... voorlopig. |
|
quote: TOCH NIET JOH? WEET JE DAT WEL ZEKER? HMM? NOU? |
|
tuurlijk, zolang ze er publiciteit mee halen er geld mee te verdienen valt... |
|
Je heb zelfs slipknot schoennen en sokken , nu nog een planeet die vernoemd word naar slipknot... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ja en? Van Slayer is er net zoveel meuk te koop, zal me niks verbazen als er Slayer tampons zouden zijn ... |
|
Als ze nu nog even snel zouden stoppen.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Kom op, schoennen... dat is toch belachhelijk :S Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Als er een markt voor is, waarom niet. Who cares. |
|
quote: Reign in blood Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dat slipknot stopt is volgens mij een van de best geslaagde een april grappen! |
|
die hekel die iedereen hier er aan heeft is soms vermakelijk om te lezen... |
|
Ik luister death metal en zo... dus vind ik slipknot niets en vind ik ze te commerciƩl...en bovendien zien ze er niet uit ... en die fans staan mij niet aan .. en hun teksten gaan alleen over satan en dood dus vind ik het wel stoer om te zeggen dat ik blij ben dat ze stoppen MAAR NEE ! sterf allen.. slipknot is een wel gave band.. vooral de nieuwe album is erg lekker en klinkt een heel stuk anders dan wat we gewend van ze zijn. Verder is de self titled ook lang niet verkeerd en is demo (MFKR) ook nog erg gaaf |
|
Jij hebt zaagtorture bedacht .. dus ben je nog minderwaardig dan een 15-jarige, kortahrige, etterpuistuitbarstende slipknot aanhanger .. Andersgezegd: who cares? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-05-2005 10:16] |
|
quote: wat is een anahanger??? |
|
quote: Man! Dan doe je er gewoon ruim 2 jaar over om te stoppen. |
|
quote: Ik was ook niet serius aap. |
|
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden en verwijderd worden? Zo irritant dat het iedere keer weer omhoog wordt geschopt omdat 1 of ander nieuw forum lid op de naam slipknot zoekt, dit topic tegenkomt , zich rotschrikt en zich dan niet de moeite neemt om naar de datum te kijken van de eerste post! |
|
quote: +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik had ergens gelezen dat ze nog 1 album zouden maken en en dan stoppen maar of het waar is... ik zie wel. Been born to rape your mother's holy womb. |
|
quote: Is dat zo? Begin er een topic over! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hou op met je bullshit Slipknot gaat nergens heen. Kut roddelnichten. |
|
quote: quote: Of moet ik nou echt het klachten topic in en daar zielig gaan doen? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |