|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, idd, waarom praten we niet in het "Slipknot" topic? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3617&page=1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hahahahahahaha |
|
nou gefeliciteerd, gelukkig kan ik de nieuwe slipknot niet waarderen. Scheelt me weer 16 eurie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jij download toch alles (en als je 16 euro betaald voor een cd ben je gek) |
|
quote: Ik ga ervanuit dat zo'n commerciele band ook een commerciele prijs draagt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind 16 euro best een aardig cd prijsje!!!! |
|
koop weinig wat duurder is dan 13, 14 euro ... |
|
quote: noem mij die cd-zaak dan eens!!! |
|
Het internet. |
|
what about kingkong records (lwd) en beter dat snotlip stopt, dat hadden ze na de 1e cd al moeten doen. hatsekitidelidokie |
|
quote: Wat is iedereen toch goedgelovig... Die topictitel is enigszins gedateerd van toen er nog sprake was dat ze zouden stoppen, maar dat bleek dus niet zo te zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Stopt Slipknot? Meteen na de release van hun 3e album? [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 26-05-2004 19:26] |
|
Bij de House Of Sounds in den bosch schijn je die cd te kunnen kopen voor 11,50 euro.(de nieuwe) |
|
de nieuwe Slipknot heerscht, maar valt in het niet bij de nieuwe Korn. serieus |
|
Tuurlijk |
|
quote: ach er zijn zoveel bands met een compleet circus(cradle,dimmu,cooper,kiss,priest,saxon,al die belachelijke corpsepaint bandjes en wat dacht je van een band als nile die een ventilator gebruiken om het haar 'gevaarlijk'te laten waaien) en ja die fans,ik vind slipknot goed en als ik bij bands als slayer,motorhead en maiden zag wat voor idioten er daar rondliepen!!stress broeken en leren jasjes nichten!! [Dit bericht is gewijzigd door antipop op 04-06-2004 2:41] het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:Hadden ze beter 3 albums eerder kunnen doen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Volgens mij heb jij het altijd wel moeilijk bij concerten he? 11.45: restate my assumptions |
|
*krijgt mental image* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Alleen moeten we ze nu eerst nog aanhoren op graspop aanhoren,eh, mensen,niet aanzien.k ga me tijdens dat optreden duchtig bezatten!Misschien klinken ze dan nog wel ok...NOT! [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 08-06-2004 15:47] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Stretch broeken zal je bedoelen? Liever stretch dan van die vuilniszakken waar ze nu mee aanlopen! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Alleen de nieuwe therion is te pruimen.Slipknot is zo saai You will beg me to kill you!!! |
|
Hoera. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wat een reactie You will beg me to kill you!!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |