|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
als je nu gewoon nie meer op deze topic reageerd heb je er toch geen last meer van ik doe da zo .................. |
|
quote: Reageer dan ook niet in dit topic! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
jij ook niet! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: waarom wel .................. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: omdat jij het omhoog kickt... En je typt irritant. |
|
OMG OMG STOPT SNOTLIP???? NEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeohhetisnietwaargelukkig maar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Eindelijk van die mongolen met maskers af! |
|
quote: Jij bent niet echt de slimste hé? spelfout weggehaald... |
|
Hoezo? Ze komen toch wel op graspop? *duikt op zolder tussen de carnavalsspullen* |
|
quote: Het geeft niks... jij kan er ook niks aan doen. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: quote: quote: +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb nu al 5 pagina's teruggebladerd en niets anders dan crap gezien die -niets- met deze vrolijke gemaskerde heren te maken heeft. Me dunkt dat het tijd is voor een slotje en een nieuw Slipknot-topic, indien daar werkelijk behoefte aan is... Mòòòòòdje modje modje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
er is een algemeen Slipknot topic, die net iets minder posts heeft dan deze Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: OOOJAAA!!!?!?!?! SLIPKNOT IS GEEEEEEEEEEEN ROTZOOI GA JE MAAR ERGENS ANDERS MEE BEMOEIEN OFZO, WAT DOE JE ALS JE NIET VAN ZWAAR METAAL HOUDT OP EEN ZWAREMETALEN SITE!? METAL IS FOREVER! Keep On Rocking, Metal Is Forever! |
|
quote: waar bemoei jij je eigenlijk mee? |
|
quote: ANDERS REAGEER JE FF OP EEN REPLY VAN 3 JAAR OUD, BOTMONGOOL. |
|
komop! nog een paar (honderd) posts en er komt automatisch een slotje op!!! SPAM!!! |
|
zo, dat was mijn reply! Suck my piss |
|
Ah man, dit is het meest lachwekkende topic ever! Drollen als die Roy666 (Doomy weer dronken? ) zijn teh fuck |
|
ik geef alleen mijn mening dit is toch een metal forum?? of heb ik het dan verkeerD? en dan mocht het wel 3 jaar oud zijn,, maar 10minuten geleden stond er mijn bericht onderaan,, en nou een stuk of 3 onder,, ach ja.. Keep On Rocking, Metal Is Forever! |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Jou plaatje geeft een inlogvenster. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |