![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
als je nu gewoon nie meer op deze topic reageerd heb je er toch geen last meer van ik doe da zo .................. ![]() |
|
quote: Reageer dan ook niet in dit topic! ![]() ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
jij ook niet! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: waarom wel .................. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: omdat jij het omhoog kickt... En je typt irritant. ![]() |
|
OMG OMG STOPT SNOTLIP???? NEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeohhetisnietwaargelukkig maar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Eindelijk van die mongolen met maskers af! ![]() ![]() |
|
quote: Jij bent niet echt de slimste hé? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hoezo? Ze komen toch wel op graspop? ![]() *duikt op zolder tussen de carnavalsspullen* ![]() |
|
quote: Het geeft niks... jij kan er ook niks aan doen. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
quote: quote: quote: +1 ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb nu al 5 pagina's teruggebladerd en niets anders dan crap gezien die -niets- met deze vrolijke gemaskerde heren te maken heeft. Me dunkt dat het tijd is voor een slotje en een nieuw Slipknot-topic, indien daar werkelijk behoefte aan is... Mòòòòòdje modje modje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
er is een algemeen Slipknot topic, die net iets minder posts heeft dan deze ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: OOOJAAA!!!?!?!?! SLIPKNOT IS GEEEEEEEEEEEN ROTZOOI GA JE MAAR ERGENS ANDERS MEE BEMOEIEN OFZO, WAT DOE JE ALS JE NIET VAN ZWAAR METAAL HOUDT OP EEN ZWAREMETALEN SITE!? METAL IS FOREVER! ![]() ![]() Keep On Rocking, Metal Is Forever! ![]() |
|
quote: waar bemoei jij je eigenlijk mee? ![]() |
|
quote: ANDERS REAGEER JE FF OP EEN REPLY VAN 3 JAAR OUD, BOTMONGOOL. ![]() |
|
komop! nog een paar (honderd) posts en er komt automatisch een slotje op!!! SPAM!!! ![]() |
|
![]() zo, dat was mijn reply! Suck my piss ![]() |
|
Ah man, dit is het meest lachwekkende topic ever! Drollen als die Roy666 (Doomy weer dronken? ![]() ![]() |
|
ik geef alleen mijn mening ![]() ![]() Keep On Rocking, Metal Is Forever! ![]() |
|
quote: ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Jou plaatje geeft een inlogvenster. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |