|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het is rotzooi, maar het helpt wel in de Franse metalscene bijv. |
|
quote:ik denk niet dat, dat ooit zal gebeuren. |
|
quote: Wat heeft black metal er nu weer mee te maken, ik proef rancune. Overigens is de meeste black metal al commerciële rotzooi. Het is zaak, de goede bands eruit te filteren. Ik ben immers geen fan van een genre, maar van goede muziek. |
|
quote: Hahahah het heeft bijna geen zin om hier wat te gaan zeggen maar doe het lekker toch........ik vind dat ze deze kut topic wel weer dicht mogen flikkeren..... alleen maar een grote afzeik ding hier.... wordt er kots misselijk van..... loop toch ook niet de hele tijd te roepen wat voor KUT muziek ik blackmetal wel niet vind of wel soms ?!?!?! |
|
quote: Mag wel hoor maar wat heeft black metal hiermee te maken? Slipknot is gay. Gay gay gay gay gay. |
|
He he, eindelijk aan de verkeerde kant van het gras, hopelijk voorgoed Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
ga je daar een liedje voor maken? Met je acoustische gitaar Slipknot is gay gay gay gay enz |
|
quote: Precies dat bedoel ik nou.... 0,0............. wordt gewoon strontziek van dat afgezeik de hele tijd van pubertjes die zelf maar wat graag in een band zouden willen spelen die zo'n bekendheid zou gnieten (o nee...... dat is niet true ...damn) |
|
quote: Heheh, te gek! Zou het bijna doen, maar ik wil niet teveel muzikale energie besteden aan dit soort wanstaltige onzin. Hm, ik moet nu gaan eten, anders had ik hier nog wel ff wat langer rotzooi geschopt . |
|
Ik vind Slipknot geen goede muziek, ik kan er dus ook niet echt mee zitten dat ze stoppen. T'is jammer voor de mensen die het wel leuk vinden.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Jammer... Ik vind The number of the beast en Screaming for vengeance echte klassiekers van ze, ben benieuwd wat zanger Ronnie James Dio solo uit gaat brengen... dank u en tot ziens |
|
quote: Ehm..... |
|
quote: ja cradle of britney spears Thou blessed by night |
|
quote: Das nog eens goed nieuws, en K-Otic en Slipknot binnen 1,5 week Het komt nog goed |
|
quote: |
|
hahhaha dwaallicht weer hoor! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
al een topic met 3 pagina's over slipknot.... straks besluiten ze nog om toch maar verder te gaan...... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
stel je voor www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Nice . |
|
Ik snap echt niet waar jullie je nou allemaal zo druk om maken. Zelfs zo druk dat jullie er een topic aan gaan wijden.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: K3 toch ook al (heb ik gehoord tenminste) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: dat dacht ik dus ook al.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
×òî Øåï÷óò Êóðãàíû, Çàðíèöàì Ðàññâåòà |
|
quote: je bedoelt in kilogrammen? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |