|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
B.O.E.I.U.H.H.O.E.R. |
|
|
|
durf duidelijke taal te vragen |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ze gaan niet stoppen hoor ik net |
|
Jammer! |
|
Of begin een Slipknot coverband. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Een ongeluk zit in een klein hoekje |
|
Over Slipnotfans op ZM kan ik maar 1 ding zeggen: |
|
quote: hoezo niet dan? bron? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-03-2003 21:46] Je moeder. |
|
quote: Ik zag het op MTV. Serieus he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
tsjah... twas te verwcahten... Je moeder. |
|
quote: Wat?? Dat ik naar MTV kijk?? Jep. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dat ook Je moeder. |
|
quote: Succes aan de mensen die dat van plan zijn met het zoeken van drummers, je hebt er geloof ik een stuk of twaalf voor nodig! |
|
of 1 pc Je moeder. |
|
Hehe, dat is inderdaad ook een mogelijkheid. |
|
Of 9 slaven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ern we geven ze allemaal een nummer Je moeder. |
|
En idiote maskers! |
|
|
|
hmmmz jammer... kzal der wel overheen komen denkik zo. Die knulletjes proberen ook maar wat hoor. ja het is hellemaal verneukt wat ze doen ,maar er is wel meer verneukt. Paar vrienden van mij waren op da consertje van stone sour en twas daar nog wel te doen zeiden ze. I am the 1%. |
|
Ik hoorde vandaag dat Stone Sour best goed is. Ik heb het zelf niet gehoord maar ben wel benieuwd hoe het klinkt. |
|
quote:Eén drummer (wel een eeg goede, trouwens) en twee malloten die op stukken blik staan te rossen. Touché, pussycat! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |