|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:p0ser! k0p3n! |
|
quote: ik ben arme student, eerst luisteren dus quote: hehhe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, hoe omschrijf je dat anders ... (niet dat ik ooit op een harley heb gecruised trouwens) |
|
quote: acid bath-achtige groove (of crowbar-achtige groove) dat is de hoogste eer die je maar kunt krijgen op groove gebied lijkt me. |
|
ik vind hem de lading dekken denk ik. Op een lomp, doch effectief en technisch verantwoorde manier grooven? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:ZO ver wil ik nog niet gaan (vind het overigens meer een queens of the stone age groove) Slipknot speelt veel netter als sludge, dus dat ist niet |
|
quote: lol, ik vond em echt ronduit slecht. Productie is matig, double bass klinkt echt niet. Plus het feit dat de softe nummers totaal niet passen. Echt weer een poging om zoveel mogelijk cd's mee te verkopen. Daarbij zijn de haknummers ook nog is standaard. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en het hoesje? (dan heb je alles zowat gehad). ps: dat jij een slecht smaak hebt wist ik allang. |
|
Over Slipknot kun je zeggen wat je wil, maar die drummer is strak en retesnel ... |
|
quote: en een stuiterende clown is natuurlijk,ook "cool". |
|
quote:Je hebt toch iets nodig om op te mikken met je lauwe bier |
|
quote: Ach hij doet z'n drumwerk wel goed, maar er lopen er zoveel van rond tegenwoordig. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
drumwerk van slipknot is idd niet erg speciaal te noemen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-05-2004 14:08] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik denk dat je de muziek toch nog eens een keertje opnieuw moet gaan luisteren mlijn friesche vriend. die drummer is zeker zo goed als dave lombardo (nou laat de ellende maar komen...) o ja, en wat die zanger met zijn stem kan, van super ruig tot goed melodieus. daar kan het gros van de zangers alleen maar over dromen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-05-2004 14:21] |
|
quote: Je bent nu wel heel hard tegen alle heilige huisjes aan het schoppen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ach, als je toch gaat beginnen. Zet John Longstreth er maar bij en de discussie is afgelopen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe ok mijn niet friesche vriend maar vertel mij nou eens wat het drumwerk van slipknot zo speciaal maakt t.o.v andere (death)metal drummers ok ik ben natuurlijk geen echte drum kenner Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: deze http://www.rootsweb.com/~iljersey/bios/bios-spencer.html of deze? http://www.metalwhore.com/longstreth.html Is laatstgenoemde dan de beste drummer ter wereld of zo? leg eens uit en eindig deze discussie dan maar. |
|
quote: ik ook niet. maar ik denk dat die man meer doet dan de standaard roffels. verder speelt hij heel afwisselend. maar goed, ik heb een maat, die drumt zelf en die vertelde aan mij dat die drummer van, Slipknot echt getalenteerd is. en het is een dunne verklaring maar ik ken die maat en neem dat van hem aan (gecombineerd met mijn wat ik zelf hoor natuurlijk). |
|
quote: Die laatste ja, die is gewoon in alles beter dan die pos van slipknot. Over lombardo ga ik geen uitspraken doen. Ik ken te weinig, maar John is zeker 1 van de beste. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: okee, discussie gesloten. Ik ken veel te weing van John om er een uttige gesprek over te voeren. Daarmee is het ook zinloos als ik het ga ontkrachten of bevestigen. Ik kom er mogelijk nog eesn op terug als ik wat muziek van die beste man heb beluisterd. |
|
quote: Angel Corpse of Origin en ik weet zo niet waar hij nu bij zit. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Eindelijk goed nieuws over deze band SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Als je op de topictitel doelt, die is nogal, uhm, misleidend, zeg maar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |