|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:p0ser! k0p3n! |
|
quote: ik ben arme student, eerst luisteren dus quote: hehhe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, hoe omschrijf je dat anders ... (niet dat ik ooit op een harley heb gecruised trouwens) |
|
quote: acid bath-achtige groove (of crowbar-achtige groove) dat is de hoogste eer die je maar kunt krijgen op groove gebied lijkt me. |
|
ik vind hem de lading dekken denk ik. Op een lomp, doch effectief en technisch verantwoorde manier grooven? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:ZO ver wil ik nog niet gaan (vind het overigens meer een queens of the stone age groove) Slipknot speelt veel netter als sludge, dus dat ist niet |
|
quote: lol, ik vond em echt ronduit slecht. Productie is matig, double bass klinkt echt niet. Plus het feit dat de softe nummers totaal niet passen. Echt weer een poging om zoveel mogelijk cd's mee te verkopen. Daarbij zijn de haknummers ook nog is standaard. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en het hoesje? (dan heb je alles zowat gehad). ps: dat jij een slecht smaak hebt wist ik allang. |
|
Over Slipknot kun je zeggen wat je wil, maar die drummer is strak en retesnel ... |
|
quote: en een stuiterende clown is natuurlijk,ook "cool". |
|
quote:Je hebt toch iets nodig om op te mikken met je lauwe bier |
|
quote: Ach hij doet z'n drumwerk wel goed, maar er lopen er zoveel van rond tegenwoordig. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
drumwerk van slipknot is idd niet erg speciaal te noemen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-05-2004 14:08] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|