|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, vooral die 2de zal heel veel mensen hier verheugen! |
|
Gaaf, ben ik ook! |
|
Ik hoop dat het derde optreden iets dichterbij is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: idd ja Severe Torture |
|
Blood red throne wil ik graag eens zien! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zet Carnagath, Valorian en Cadaveria maar vast op de lijst!!! Vette shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
oh gaak ook wel ff heen denk ik |
|
hey dat is idd wel leuk ! De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: Hoop Arnhem maja, daar zijn ze laatst ook al geweest... |
|
Dat ze die zondag maar naar Breda komen verdomme, zou mooi zijn dat er weer metal in Breda komt. Weer eens wat anders dan 013 of Baroeg. Voor diegene die nog een exemplaar van de laatste cd van Severe Torture wil hebben, de prijsvraag op Vampire loopt tot eind december dus wees er snel bij. Severe Torture prijsvraag => http://www.vampire-magazine.com/page.asp?id=5 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Hmm, weet iemand of de Hedon dicht bij het NS-station ligt? Best een optie om misschien met de trein daarheen te gaan vanuit enschede |
|
quote: Niet echt dichtbij, maar is lopend op zich best te doen. Zo'n 15 minuten schat ik. Er stopt sowieso een bus vlak voor Hedon. |
|
quote:15 minuten kruipen naar huis *zucht*. ben wel van de partij denk ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hey Lies ... hoeveel mensen zouden wij kunnen herbergen? |
|
quote: eindelijk weer eens een tof concert in de hedon. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:20 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ooohh ... je wou ze opstapelen tot het plafond? |
|
quote:in jouwn kamer jah.. neen ik denk een stuk of 10 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: lijst - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedayking - Nix I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Cool. Alleen kut dat het weer helemaal in Zwolle is. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Cool. Alleen kut dat het weer in Zwolle is laat ze nog maar een keer naar arnhem of anders nijmegen komen. Fuck, volgens mij heb ik iets fout gedaan [Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 26-12-2002 21:23] Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Meer zielen! Meeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 27-12-2002 13:06] |
|
Severe Torture (NL) + Blood Red Throne (NOR) live on stage: * vrijdag 21.02 : Cameleon in Bussum * zaterdag 22.02 : Hedon in Zwolle * zondag 23.02 : Club Mundo in Zottegem (BEL) !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Volgende pagina |