IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2004 17:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 16:25 schreef Dude het volgende:
ik zag ze op lowlands dit jaar maar ik vond het maar niks


Daar kan je geen oordeel vellen.
Geluid is kut in zo'n open theater en buiten dat is het sowiezo moeilijk dit soort bands neer te zetten live. Het wordt al snel een geluidsbrij.

Luister de cd's eerst maar is


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 02-11-2004 10:02 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Even iets heel anders, ik lees net op de site van Nile dat ze een nieuwe drummer (George Kollias) hebben. Weet iemand waarom Tony Laureano weg is en of de nieuwe drummer ook maar bij zijn niveau in de buurt kan komen?


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 02-11-2004 12:17 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik dat vind "Amongst the catacombs...." & "Black seeds..." het best. Ze blijven gewoon heerschen .

Ik heb Nile 1 keer live gezien: . Echt super het hakt er gewoon super lekker in .

Zeker voor herhaling vatbaar .

[Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 02-11-2004 12:18]


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 0:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 november 2004 12:17 schreef Filth Lucre het volgende:
Ik dat vind "Amongst the catacombs...." & "Black seeds..." het best. Ze blijven gewoon heerschen .


Ik las ergens dat het nieuwe album dat ze nu schrijven weer meer richting Amongst the catacombs.. gaat.

quote:
Ik heb Nile 1 keer live gezien: . Echt super het hakt er gewoon super lekker in .


Wanneer? Ik vond Dynamo 1999 de diepste indruk achterlaten; echt overweldigend


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-11-2004 13:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 november 2004 10:02 schreef Lulfiep het volgende:
Even iets heel anders, ik lees net op de site van Nile dat ze een nieuwe drummer (George Kollias) hebben. Weet iemand waarom Tony Laureano weg is en of de nieuwe drummer ook maar bij zijn niveau in de buurt kan komen?
http://www.zwaremetalen.com/interview/3412.html


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:22 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 10:02 schreef Lulfiep het volgende:
Even iets heel anders, ik lees net op de site van Nile dat ze een nieuwe drummer (George Kollias) hebben. Weet iemand waarom Tony Laureano weg is en of de nieuwe drummer ook maar bij zijn niveau in de buurt kan komen?


Giorgos Kollias is echt ziekelijk goed, luister maar es naar zn oude band:
www.sickeninghorror.com
PUIK!


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 03-11-2004 19:14 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 0:55 schreef Mutilator het volgende:
Ik las ergens dat het nieuwe album dat ze nu schrijven weer meer richting Amongst the catacombs.. gaat.



Sounds interesting . Ben zeer benieuwd. ken eigenlijk niet wachten . Waar heb je dit gelezen dan??

quote:

Wanneer? Ik vond Dynamo 1999 de diepste indruk achterlaten; echt overweldigend


Ik zag ze op Fields of Rock , niet onder de beste omstandigheden ivm geluid. Ik vond het super en het heeft toch een hele grote indruk op me gemaakt. Ik wil ze ook cker een keertje weer zien .

[Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 03-11-2004 19:16]


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-11-2004 19:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 19:14 schreef Filth Lucre het volgende:
Ik zag ze op Fields of Rock , niet onder de beste omstandigheden ivm geluid. Ik vond het super en het heeft toch een hele grote indruk op me gemaakt. Ik wil ze ook cker een keertje weer zien .
Nile op FoR was geen klap aan. Het geluid stond echt veel te zacht. Ik kon nog gewoon met iemand praten terwijl ik op nog geen 10 meter van het podium stond.
Heb ze 2 keer in Groningen (Vera) gezien, dat was pas heerschend!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dude
Usericon van Dude
Posted 07-11-2004 12:03 by Dude Wijzig reactieProfiel van DudeQuote dit bericht

quote:
Luister de cd's eerst maar is


Maar live moet het toch ook klinken ofniet dan?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-11-2004 12:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 12:03 schreef Dude het volgende:
Maar live moet het toch ook klinken ofniet dan?

Maar zoals 0tolerence al zegt ligt dat niet aan de band maar aan het feit dat ze zo goed als buiten staat en dat het dan gewoon vrij kut is om een strak geluid te krijgen, maar goed, op die ene Dynamo('99) hadden ze daar geen last van, en klonk het zoals Mutilator zegt, overweldigend(Wat Cryptopsy nog eens wist te overtreffen )


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-11-2004 16:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 november 2004 19:14 schreef Filth Lucre het volgende:
Sounds interesting . Ben zeer benieuwd. ken eigenlijk niet wachten . Waar heb je dit gelezen dan??

Ik blijf bezig de link te plakken: http://www.zwaremetalen.com/interview/3412.html


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 07-11-2004 18:39 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 16:40 schreef arrebar het volgende:
Ik blijf bezig de link te plakken: http://www.zwaremetalen.com/interview/3412.html


Sorry niet gezien . Bedankt in iedergeval .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2004 19:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 oktober 2004 16:25 schreef Dude het volgende:
ik zag ze op lowlands dit jaar maar ik vond het maar niks


Voor de fanatiekste Nile fans nog een audiointerviewtje....

http://www.toazted.com/artistinfo.php?artist=487


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 08-12-2004 12:15 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:22 schreef Hapna Hapna het volgende:
Giorgos Kollias is echt ziekelijk goed, luister maar es naar zn oude band:
www.sickeninghorror.com
PUIK!



Hij timmert er idd aardig op los!


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2004 12:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik dacht dat John Longstreth bij Nile is gaan drummen of is hij alleen invaller geweest?


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 08-12-2004 13:00 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

volgens mij geen een van beiden daar heb ik niks over gelezen. jonh longstreth zat eerst bij origin daarna bij skinless daarna bij the red chord en nu bij dying fetus. Dying fetus ook weer een fatsoenlijke drummer.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-12-2004 20:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 13:00 schreef blastmaster het volgende:
volgens mij geen een van beiden daar heb ik niks over gelezen. jonh longstreth zat eerst bij origin daarna bij skinless daarna bij the red chord en nu bij dying fetus. Dying fetus ook weer een fatsoenlijke drummer.


haha idd fatsoenlijk ja, dikke tering!
De eerstvolgende DF plaat moet wel koopwaardig zijn


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2004 20:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat is waar ook. Longstreth by Dying Fetus. Kolere!!!!

Ultiem heerschende metaldrummer. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar nieuw werk van DF!


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 08-12-2004 21:33 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Ik vind het niks. Death metal sowieso boeit me niet echt


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-12-2004 21:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 21:33 schreef Meester het volgende:
Ik vind het niks. Death metal sowieso boeit me niet echt


wtf doe je hier nog, ga fietsen vent


"This one is older than shit, heavier than time!"


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 08-12-2004 21:39 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 21:34 schreef 0Tolerence het volgende:
wtf doe je hier nog, ga fietsen vent
Je hebt gelijk, Hoi!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-12-2004 3:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Karl Sanders & Trey Azagthoth in 1987



That was a show back in the eighties , at a legendary venue here in
Greenville called AJ's .

As I remember it was a double bill - Morbid Angel and my band Morriah
-which had Pete Hammoura playing drums-
we had played an all ages show in the afternoon , and then 21 and over in the evening.

L to R in the pic is
Me headbanging playing my purple Handmade Charvel , Trey furiously headbanging in Union , Martin Latham playing bass
Jim&Kary ( friends ) Alice Carpenter ( Chiefs girlfriend ) Vicky Smith
( one of my ~girlfriends~ at the time)
Behind me you can also make Pete's red Tama drumkit.
unison

Heeft iemand toevallig de demo van Morriah - Let the sword descend?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-12-2004 3:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 28-02-2005 14:48 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 0:55 schreef Mutilator het volgende:
Ik las ergens dat het nieuwe album dat ze nu schrijven weer meer richting Amongst the catacombs.. gaat.


Dat zou wel erg vet zijn. Amongst is het beste album van Nile.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 2:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

NILE Part Ways With Bassist - Feb. 27, 2005

NILE have parted ways with bassist Jon Vesano. "He has decided that he will stay at his day job, which was not mutually compatable with NILE's touring commitments, and work on his DARK MOON project on weekends/spare time," NILE mainman Karl Sanders writes on the group's web site.

"Jon has emphasized that while he realizes the incredibly bad position his sudden decision puts the band that there is absolutely nothing personal towards the other members of NILE involved in his decision, only that it is in his long-term personal interest not give up his day job and lifestyle for the sake of the upcoming NILE tours.

"The show, as they say, must go on. With only a matter of days notice from Jon before our upcoming tour, NILE has enlisted the temporary bass services of Steve Tucker [ex-MORBID ANGEL] for the European run — and Krieshloff of LECHEROUS NOCTURNE for the American KING DIAMOND tour; while we consider options for a more permanent solution to our now vacant bass position.

"Also, the band will now be moving Dallas [Toler-Wade, guitar/vocals] over to the lead vocal spot in center stage, as Dallas had been recently taking over more and more vocal duties. Dallas also gave an incredibly crushing vocal performance on the new album, so it seems like now is as good a time as any for the band to to go ahead and move Dallas over to centerstage.

"It is not very well known, but Dallas fronted every single band he was in before joining NILE, and I have seen first-hand his utmost musically commanding capacity in this regard. We had considered moving Dallas over when Chief [Spires, ex-bassist/vocalist] left years ago, but for various reasons, we just left our onstage arrangements as they had been for some time with our three-vocal attack."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Skip
Usericon van Skip
Posted 02-03-2005 1:14 by Skip Wijzig reactieProfiel van SkipQuote dit berichthttp://members.home.nl/yoko

quote:
Ik dacht dat John Longstreth bij Nile is gaan drummen of is hij alleen invaller geweest

Nee man, Longstreth zit al een tijdje bij the Red Chord. Nile heeft nu George Kollias (Sickening Horror) als 'vaste' drummer, een van de drumhelden van het Derek Roddy forum.

Ze hebben nu ook een stuk groter opnamebudget gekregen dan voor In Their Darkened Shrines. Neil Kernon produceert de plaat.

Zie ook: http://www.derekroddy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3721



[Dit bericht is gewijzigd door Skip op 02-03-2005 1:17]



Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen