|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daaaaamnnnn.... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: kan best zijn, maar: 1. De gave overlappende samenzang is weg. 2. Het is niet meer de overdonderende geluidsmuur(alles tegelijk) van Catacombs, Black Seeds en Shrines. 3. De blastbeats stuwen de riffs niet, de blasts zijn vreselijk snel, maar men had er een willekeurige MDB gitaarpartij overheen kunnen leggen. 4. Het experiment met de nepklinkende valse trompetten is om te janken |
|
quote: Dat was dan een verbetering geweest, neem ik aan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe nee, ik bedoel dat de drums en riffs geen geheel zijn. De hysterie is er uit. Sanders is ook al 43, die hoeft niet meer zo nodig. |
|
Ach so. Dat was dan ook precies waarom ik Nile niet gaaf vind, ik ben niet zo hYSt3R1sCH. Deze maar eens proberen dan, haha. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mwah [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 26-06-2007 12:39] |
|
quote: 44. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Nijl is mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nieuwe Nile Special Mail Order 49.99 Euro Verlekkerd op dood metaal |
|
quote:Zodirect moet TMDC een andere band gaan nadoen.. wat een ramp! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ken nog wel een band die ze na kunnen gaan doen, maar dan moeten ze eerst hard oefenen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: die theezakjes van liptonice zijn volgens mij nog bruter. Suck my piss |
|
quote: Hoe weet jij dat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ze hebben het op papier staan he, dan moet je dat wel naleven of wat anders zoeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Scherp Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat was toch ook zo? Waar las ik dat nou ergens... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het verschil in meningen maakt me nog veel nieuwsgieriger... z.s.m. eens checken dus. |
|
Ik heb hem nog niet gehoord, maar ik vind het vast leuker dan de vorige NILE-cd's! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-06-2007 16:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Saaie plaat, veel meer cliche death metal, de zang is veel eentoniger, de (egyptische) melodieen voegen voor het eerst echt totaal niets toe, de solo's komen veel te hard naar voren en hebben vaak niets met de riffs te maken, de songstructuren zijn veel meer te voorspellen, de mid-tempo stukken zijn tergend saai.. Vergeleken met Annihilation of the wicked is dit echt een gedrocht van een CD geworden. Vergeleken met veel andere uitgaven uit death metal land is het nog wel oke, maar ik had er veel meer van verwacht. Ik heb hem alweer van de computer verwijderd en zal hem ook zeker niet aan gaan schaffen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Misschien moet je het wat vaker luisteren... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou, ik vind hem eigenlijk met elke luisterbeurt saaier en zelfs irritanter worden, helaas. LP BSoV maar weer opzetten. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Heb je hem wel wat luisterbeurten gegeven? Vond hem in het begin ook niet al te denderend, maar na 2-3 keer beviel hij me zeer . Verlekkerd op dood metaal |
|
Ik kan hem toch ook wel waarderen..alleen de titels vind ik een beetje overkill Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe ja, Papyrus Containing The Spell To Preserve It's Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water ftw. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |