|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
De rivier is beter. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Vet nummer! Alleen jammer dat Nile hun nummers altijd een paar minuten te lang maakt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Goed punt, hebben ze op In their darkened shrines volgens mij geen last van. |
|
Vet nummer. Helemaal niet te lang Lekkere solo ook ergens halverwege. bub |
|
Cdtje klinkt weer prima. |
|
Cdtje? 80mm dus ipv 120mm. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Hmmz heb al jaaaaren niet meer Nile gevolgd en geluisterd maar waar is het speciale gebeleven wat ze in het begin hadden? Geen verkeerd nummer maar dit is gewoon standaard Death en dan ook nog eens met een bagger grunt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nee, 3" ipv 5". |
|
quote: +1 op beide opmerkingen ! lampje |
|
Enige hoop in bange dagen na het sketchy gaan van Morbid Angel en Deicide. En nu gaan we vegen |
|
Is Deicide dat dan ooit niet geweest? |
|
Eerste drie zijn goed. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind die nieuwe weer nie echt super. En nu gaan we vegen |
|
Nieuwe inmiddels tig keer geluisterd. De band haalde in inetrviews al vaker aan dat ze de vorige plaat de clean vonden klinken en dat alles daardoor wat mak overkwam. Dat het door de brakke songs kwam, is blijkbaar niet in ze opgekomen. De songs zijn ook nu weer niet bepaald wereldschokkend, maar het geluid is wel compleet naar de andere kant doorgeslagen. Gitaren en drums vechten een robbertje om-het-luidst uit en de rest verzuipt in de geluidsprut die deze plaat is. Nile draaide toch om dynamiek vroeger? Jezus, wat een ellende. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik beb hem nu ook al meer liggen beluisteren en weet het niet zo secuur. De algemene teneur in reviews is dat ze opnieuw naar vroeger terug grijpen. Ik vind eerder van niet. Aardig allemaal, het blijft beter dan de gros van DM tegenwoordig maar zo goed als de eerste 4 wordt het niet meer (denk ik, vermoed ik). En nu gaan we vegen |
|
Dit zijn de 2 andere albums met George Kollias die dit jaar zijn uitgekomen: Zijn solo album: Invictus: & Contrarian (incl Death cover): The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dallas Toler-Wade out, Brian Kingsland in. https://www.facebook.com/nilecatacombs/posts/10154238517646016 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Jammer, vond Dallas Toler-Wade echt een prima zanger die goed bij Nile paste. Ben benieuwd hoe zijn opvolger het gaat doen. |
|
Als nou George Kollias eruit was gegaan dan had ik tenminste nog hoop gehad. |
|
quote: Was eigenlijk geen fan meer van zijn high-pitched vocals op de laatste albums. Maar qua frontman en gitarist toch wel een behoorlijk verlies, al is Karl er nog uiteraard. Faustian Spirit of the Earth |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vanavond in Helmond maar eens live checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoe was het? Ik begreep dat Vitriol ook speelde. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |