IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-03-2005 19:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 18:36 schreef BARABAS het volgende:
Ik wil anders wel weten waarom bovengenoemden gecompliceerder zijn dan Dillinger


Waarom? Ik vind de structuren nogal wat gecompliceerder dan wat dillinger uitspuwt. Bij dillinger is het nogal van hier wat en daar wat, er zit in cryptopsy bijvoorbeeld gigantische hoop tempowisselingen in en nog es een keer uitstekend drumwerk. Ik hoor hiervan niks terug bij dillinger, hetzelfde geld voor de rest


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 29-03-2005 20:35 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

En nu lul je jezelf uit want bijv. Dream Theater heeft ook een stevig snaar drum geluid. Eerst ff nadenken waar het over ging voordat je je geweldige muziek kennis toont.


Skip
Usericon van Skip
Posted 29-03-2005 21:07 by Skip Wijzig reactieProfiel van SkipQuote dit berichthttp://members.home.nl/yoko

Gister Nile tijdens No-Mercy gezien in de 013, George Kollias de nieuwe drummer weet wel van wanten, die oude nummers kon hij echt perfect nadrummen, ook elk patroontje wat oorspronkelijk op de albums stonden netjes nagespeeld. Goed werk.

Ze hadden flink wat nummers van het nieuwe album gespeeld en voor zover ik hoorde gaat het zeker weer een extreem album worden.
quote:
Ik hoor hiervan niks terug bij dillinger, hetzelfde geld voor de rest

Ahum? Chris Penny is echt een geniale drummer. Een van de beste metal/progdrummers die ik ken. Zeker nooit Weekend Sex Change gehoord...

[Dit bericht is gewijzigd door Skip op 29-03-2005 21:11]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-03-2005 21:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 20:35 schreef Disciple het volgende:
En nu lul je jezelf uit want bijv. Dream Theater heeft ook een stevig snaar drum geluid. Eerst ff nadenken waar het over ging voordat je je geweldige muziek kennis toont.


Wat maakt dat nu uit, dat is mijn bezwaar nooit geweest. De enige die daarover ging zeiken was jij.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-03-2005 21:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 21:07 schreef Skip het volgende:
rden.

Ahum? Chris Penny is echt een geniale drummer. Een van de beste metal/progdrummers die ik ken. Zeker nooit Weekend Sex Change gehoord...


Ik baseer het idd op hun nieuwste werk, wat niet echt fantastisch is imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-03-2005 0:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 19:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Waarom? Ik vind de structuren nogal wat gecompliceerder dan wat dillinger uitspuwt. Bij dillinger is het nogal van hier wat en daar wat, er zit in cryptopsy bijvoorbeeld gigantische hoop tempowisselingen in en nog es een keer uitstekend drumwerk.

Dus als het een hoop tempowisselingen heeft en snel drumwerk is het gecomliceerder? Geef mij dan maar wat vreemde maatsoorten...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-03-2005 0:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 0:00 schreef BARABAS het volgende:
Dus als het een hoop tempowisselingen heeft en snel drumwerk is het gecomliceerder? Geef mij dan maar wat vreemde maatsoorten...


Ik tel ze niet, en het is mijn observatie. Goed of fout, i dont care


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 30-03-2005 15:51 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 21:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat maakt dat nu uit, dat is mijn bezwaar nooit geweest. De enige die daarover ging zeiken was jij.


Dat was je bezwaar wel want je zei dat ik maar niet na complexe muziek moest luisteren als ik op dingen ging letten zoals een stevig drumgeluid.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-03-2005 17:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 15:51 schreef Disciple het volgende:
Dat was je bezwaar wel want je zei dat ik maar niet na complexe muziek moest luisteren als ik op dingen ging letten zoals een stevig drumgeluid.


Net was het nog een snaargeluid lol, niw mijn punt was en is. Als je op dit soort debiele zaken al een hele band afschrijft dan ben je gewoon bekrompen bezig. Je doet verder maar, i dont really give a fuck zeg maar


"This one is older than shit, heavier than time!"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-03-2005 17:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 29 maart 2005 19:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Waarom? Ik vind de structuren nogal wat gecompliceerder dan wat dillinger uitspuwt. Bij dillinger is het nogal van hier wat en daar wat, er zit in cryptopsy bijvoorbeeld gigantische hoop tempowisselingen in en nog es een keer uitstekend drumwerk. Ik hoor hiervan niks terug bij dillinger, hetzelfde geld voor de rest


Jij hebt Dillinger nog niet gehoord of wel?
Dat moet het bijna wel zijn.
Of je opereert vanuit het principe:
Death metal = technisch
Geen death metal = niet technisch.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-03-2005 18:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 17:34 schreef XnegativeX het volgende:
Jij hebt Dillinger nog niet gehoord of wel?
Dat moet het bijna wel zijn.
Of je opereert vanuit het principe:
Death metal = technisch
Geen death metal = niet technisch.


Wel gehoord, ik heb zelf op mp3:
Miss Machine & The Dillinger Escape Plan.
En nee, ik ben niet degene die hier bekrompen gedachtes erop nahoud, dat is aan je voorganger besteed


"This one is older than shit, heavier than time!"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-03-2005 18:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nou, sorry schoonheid, maar uit jou reacties kan ik alleen deze 2 conclusies trekken. Andere conclusies worden nu hoogst ongeloofwaardig.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-03-2005 19:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 18:55 schreef XnegativeX het volgende:
Nou, sorry schoonheid, maar uit jou reacties kan ik alleen deze 2 conclusies trekken. Andere conclusies worden nu hoogst ongeloofwaardig.


Sinds wanneer is dream theater deathmetal "schoonheid"
NIW, dit is al ver OFF Topic gegaan.
Nile, nieuwe cd, wanneer?


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2005 19:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 17:34 schreef XnegativeX het volgende:
Jij hebt Dillinger nog niet gehoord of wel?
Dat moet het bijna wel zijn.
Of je opereert vanuit het principe:
Death metal = technisch
Geen death metal = niet technisch.

Ja, precies.

Je weet toch dat Cryptopsy complexe muziek is en de rest niet? Tsss, barbaar.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 30-03-2005 19:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 17:07 schreef 0Tolerence het volgende:
Net was het nog een snaargeluid lol, niw mijn punt was en is. Als je op dit soort debiele zaken al een hele band afschrijft dan ben je gewoon bekrompen bezig. Je doet verder maar, i dont really give a fuck zeg maar


Je weet verdomd goed dat ik snaargeluid bedoel. En ik schrijf niet een hele band af door deze zaak want ik had ook al gezegd dat bijv. live het gewoon goed klinkt.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-03-2005 1:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 maart 2005 18:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Wel gehoord, ik heb zelf op mp3:
Miss Machine & The Dillinger Escape Plan.
En nee, ik ben niet degene die hier bekrompen gedachtes erop nahoud, dat is aan je voorganger besteed


Voor een echt goed beeld van Dillinger escape plan kan ik je juist Calculating infinity aanraden; hun beste werk imo.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Skip
Usericon van Skip
Posted 31-03-2005 1:35 by Skip Wijzig reactieProfiel van SkipQuote dit berichthttp://members.home.nl/yoko

En dat in een Nile topic

Oke dan maar een kansloze ontopic post: Annihilation of the Wicked gaat heersen! Ik denk dat er meer nummers zoals Execration Text op komen te staan, kort en krachtig. Uiteraard weer gecombineerd met 10mins+ nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door Skip op 31-03-2005 1:41]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2005 9:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik krijg zo onderhand een beetje de tyfus van dat gejank van 0Tolerance over zijn natte droom Flo, de kanker zeg

Dat heeft trouwens niet zo veel met Nile te maken


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-03-2005 10:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik noem de C band 1 keer tussen 4 andere en jij gaat weer janken. Ik weet niet wie hier een teringprobleem heeft, maar ik iig niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2005 10:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Feit is dat jij overal Flo bijhaalt.

"De nieuwe Nile, bla bla"

Ja, maar Flo!!

"Het kabinet...."

Ja, maar Flo!!

"Heb je .... al in de bios gezien?"

Ja, maar Flo!!!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-03-2005 10:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat doe ik niet, ik denk dat jij een beetje raar in de hoofd wordt?
Ik zie nergens de naam "flo" voorkomen (deze post buiten beschouwing gelaten)
Dus!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2005 11:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben al raar in mijn hoofd

Maarruh, je kan niet ontkennen dat jij behoorlijk Cryptopsy-geil bent.


Orion
Usericon van Orion
Posted 31-03-2005 11:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

and than we fucked it!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-03-2005 11:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2005 11:02 schreef Snaack het volgende:
Ik ben al raar in mijn hoofd

Maarruh, je kan niet ontkennen dat jij behoorlijk Cryptopsy-geil bent.


Het valt wel mee, tegenwoordig luister ik het niet zo vaak meer. Wat ik in de auto heb draaien nu is Exodus - Another Lesson In Violence() en Dream Theater - Images And Words


"This one is older than shit, heavier than time!"


TWC
Usericon van TWC
Posted 31-03-2005 13:33 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

Flo ramt niet, Flo aait

Met name in de extreme blast gaat zijn "1e tel stok" naar een groot bekken of een China zodat je geen losse aanslagen meer hoort maar slechts een "gesis".

Sven van Lench Te heeft daar ook een handje van.

Niets ten nadele van deze drummers overigens, maar ik vraag mij af in hoevere zo'n "grindblast" gecontroleerd gespeeld word. het kom op mij over als een verkramping.

Drummers hier weten wel wat ik bedoel.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen