|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben nu heel braaf de e-card aan het luisteren. Klinkt wel vet! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-06-2007 21:32] |
|
quote:tssssssss die hele cd is gratis te neerladen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vandaag een foto gezien op het nile-forum van de piramide-versie, indrukwekkend. Heeft iemand hier hem besteld? [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 02-08-2007 18:11] Verlekkerd op dood metaal |
|
Ziet er goed uit, ik moet het doen met de standaard digi |
|
quote: ik ook ,morgen maar eens achtergaan. 50 euro is echt wel teveel voor een cd. De digi zal ook wel dik in orde zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 01-08-2007 21:02] Verlekkerd op dood metaal |
|
absoluut, niks mis mee |
|
Hoe kun je aan dat ding komen ? Fuck the world and fuck you |
|
Verlekkerd op dood metaal |
|
Ik dank u zeer vriendelijk wel. nu alleen nog wachten op geld. Fuck the world and fuck you |
|
hoeveel stuks zijn dr van dat ding ? is ie zwaar limited zeker ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nummeriert und limitiert auf 1.000 Exemplare! Kommt inkl. Digipak-Version des neuen Death Metal-Killers im Digisleeve, dem Echtheitszertifikat, Photocards und dem CD-Booklet als Papyrusrolle! 1000 stuks, dus wees maar snel binnen 2 maand ofzo is hij zeker weg! Verlekkerd op dood metaal |
|
oh ok, deze maand kaufen dus, thanks man. Fuck the world and fuck you |
|
Sterke cd ! Iets minder agressief dan Annihilation of the Wicked vind ik, maar ik heb het gevoel dat er wel meer eenheid in de nummers zit. Qua sfeergeluiden enzo zit het best nog wel goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb vandaag de Digi Gekocht, echt prachtig, ook even de foto van de piramide-versie vergroot Verlekkerd op dood metaal |
|
als de heren nile nou een cover zouden doen, moet dat dan egypt van mercyful fate zijn of walk like an egyptian van the bangles? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Pyramid Song van Radiohead Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
By the rivers of Babylon.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
another pyramid van the police? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Powerslave van Maiden natuurlijk, zonder twijfel. |
|
ik vond de nieuwe niet zo heel indrukwekkend, eerlijk gezegd. |
|
Ik vind op deze plaat vooral de kortere nummers (behalve Papyrus + 16 woorden) veel interessanter dan de langere nummers. Ithyphallic, Laying Fire Upon Apep en vooral The Essential Salts Faustian Spirit of the Earth |
|
vind alleen het titelnr gaaf, verder vraag ik me af waarom Nile nog steeds een kutproductie heeft... nergens voor nodig. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind de produktie er per CD juist alleen maar op vooruit gaan Geweldig werkje weer. Bruut en groots, maar zonder daarvoor een hele bak aan samples en effecten nodig te hebben. Nile heerscht den pan uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Kutproductie Ithyphallic klinkt als een Cleopatra-tiet man! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |