|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
nile is vet ,die jon vessano is ook een relaxte kerel. No meat is sweater |
|
ik ken ze van naam, maar nog nooit iets van gehoord |
|
ik ken al grunten WHOAW nile heerscht!! Al die tussenstukjes ook heerlijk. |
|
quote: niet dat ik weet , ik zal maar eens wat van nile checken |
|
Ik heb de eerste van Nile "Festivals of Atonement" (1995) gekregen voor m'n verjaardag En wat mij op valt is dat op de cd zelf staat: 1. Divine Intent 2. The Black Hand of Set 3. Wrought 4. Immortality Through Art 5. Godless 6. Extinct maar er staan maar 5 nummers op de CD! Wat blijkt, als ik op de achterkant van het hoesje kijk, zie ik staan: Divine Intent The Black Hand Of Set Wrought Immortality Through Art Extinct En op de Nile site zelf: Track Listing 1. Divine Intent 2. The Black Hand of Set 3. Wrought 4. Immortality Through Art/Godless 5. Extinct Grappig, dat foutje op de CD. Ik hoorde ook dat deze CD, de originele van Anubis Records, erg moeilijk te vinden is?? |
|
Ik ken Nile sinds kort en ik vind het errug gaaf! Don't blush when I rip you open |
|
Weet niemand iets meer te vertellen over "Festivals of Atonement"? |
|
gaan we trouwens nog naar nile toe de 7e?? :D X gaat wel REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: De 13e joh! Den Bosch! |
|
quote:en das dus weer wat ver voor mij REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Okay, ik ken Nile ook Vind het persoonlijk één van de beste death-metal-bands die er bestaan Ik heb het nieuwe album nog niet, wel paar nummers van gehoord bij een vriend en vind het weer even lekker klinken, dus dat wordt weer geld uitgeven binnenkort Jammer dat sommige mensen alleen van Nile (of andere death) houden als ze een agressieve-afreageer-bui hebben... *etiket* |
|
quote: Klopt, heb ook op veel plaatsen ernaar gezogt, maar heb 'm nu maar van een vriend gekopieërd Maar goed, ik denk dat dat extra nummer meer een soort van cadeautje aan de fans is... soort van geheime bonustrack ofzo *etiket* |
|
ik heb die laatste nu 3X gehoord, en ik dacht dat ik deze wel zou trekken, maar de derde keer luisteren, begonnen die gitaren me toch weer behoorlijk te irriteren, tis teveel gepiel voor mij. ik word oud Oud Vuil. |
|
dat zou de reden kunen zijn ja *etiket* |
|
Ik vind de nieuwe uiteindelijk redelijk saai. |
|
quote: Er is dus GEEN geheime bonustrack. Nummer 4 heeft alleen 2 namen. De nieuwe van Nile... tja minder als Black Seeds of Vengeance. Hoewel "Unas, Slayer of the Gods" wel erg lekker beukt. |
|
Ik heb de nieuwe nog niet echt intensief beluisterd (2x gehoord), maar blijf er voorlopig bij dat Black Seeds... het beste album is MuayThaigerrr!! |
|
Ja, ik ken ze! Ikke ikkke ikke! |
|
Een van de weinige! Je mag trots op jezelf zijn Vargen! MuayThaigerrr!! |
|
Dat ben ik ook. Ik ben tevens een van de weinigen die ijs tegen zijn voortanden kan houden zonder dat het pijn doet! |
|
Ik ken Nile Volgende week spelen ze in de Baroeg, dat wordt feest |
|
quote: Owja? Ik kan dat anders ook Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
De beste cd van Nile is: Amongst the catacombs of Nephren-Ka. Voor mij toch ... Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
ik ken ze helaas wel.Vind het om te luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |