IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-03-2005 1:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 1:14 schreef Skip het volgende:
Nee man, Longstreth zit al een tijdje bij the Red Chord.


En bij Dying Fetus toch?

quote:
Nile heeft nu George Kollias (Sickening Horror) als 'vaste' drummer, een van de drumhelden van het Derek Roddy forum.

Ze hebben nu ook een stuk groter opnamebudget gekregen dan voor In Their Darkened Shrines. Neil Kernon produceert de plaat.

Zie ook: http://www.derekroddy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3721




Cool, ben erg benieuwd wat dat op gaat leveren!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2005 2:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het geluid zal wel vet worden alleen een vervanger van Jon Vesano vinden zal nog een klus zijn vrees ik. Ik vind dat Dallas als frontman stukken minder dan Jon en Steve Tucker gaat niet grunten alleen bassen da's ook minder eigenlijk.

Het leuke van het album is:



Je weet gewoon dat het goed gaat worden

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2005 2:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azragath
Usericon van Azragath
Posted 02-03-2005 8:45 by Azragath Wijzig reactieProfiel van AzragathQuote dit bericht

Ik denk dat het nieuwe album van Nile wel gaat heerschen.. aangezien dat ik de vorige cd's ook goed vond. Ook live vond ik ze erg strak spelen, dus ik hoop dat die nieuwe cd ook de pannen van het dak gaat heerschen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-03-2005 8:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Welkom azragath....

Ach als Nile van die mooie riffs blijven maken vind ik het al gauw prima. Geweldige band


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-03-2005 9:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 1:14 schreef Skip het volgende:
Nee man, Longstreth zit al een tijdje bij the Red Chord. Nile heeft nu George Kollias (Sickening Horror) als 'vaste' drummer, een van de drumhelden van het Derek Roddy forum.

Ze hebben nu ook een stuk groter opnamebudget gekregen dan voor In Their Darkened Shrines. Neil Kernon produceert de plaat.

Zie ook: http://www.derekroddy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3721




Volgens mij zit john al weer bij dying fetus


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2005 3:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Skip

Posted 25-03-2005 19:33 by Skip Profiel van SkipStuur een emailhttp://members.home.nl/yoko
Hier is ie dan:, Nile met nieuwe drummer (George Kollias!) en nieuwe bassist. Een sample van het aankomende album Annihilation of the Wicked:

http://shop.relapse.com/dbmedia/audio/07%20Lashed3.mp3

Hij bevalt me behoorlijk, ik verwacht weer dat het een groeialbum wordt zoals gewoonlijk bij Nile. Productie lijkt ook wel duidelijker dan bij de vorige. Via relapse is er ook een collectors edition te kopen (30 dollar) met fatsoenlijke poster, nekband, en nog wat spul. Heb veel vertrouwen in het nieuwe album

Meer info: http://shop.relapse.com/store/product.aspx?ProductID=20681


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-03-2005 16:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hmm, ik zit het nu te luisteren, mwa mwa...
Het is niet zo overweldigend als de oude albums.


Skip
Usericon van Skip
Posted 26-03-2005 20:03 by Skip Wijzig reactieProfiel van SkipQuote dit berichthttp://members.home.nl/yoko

Het is maar 1 nummer, wacht maar Heb al een drumtrack van een ander nummer gehoord op Derekroddy.com, dat wordt extreme shit.



Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 20:10 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Nieuwe nummer klinkt goed! Uitstekende productie.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-03-2005 20:13 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Lol, die grunt. Altijd lachwekkend toch.


mvg wk10


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 20:20 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hahaha eindelijk iemand die ook de humor inziet van death metal!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-03-2005 22:54 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik vind die nieuwe produktie niet bepaald een vooruitgang. Goed je kan de verschillende instrumenten nu wel beter onderscheiden, maar ik vond het meer organische geluid van bijvoorbeeld "Black Seeds of Vengeance" toch een stuk overweldigender.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-03-2005 14:34 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ja iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over. Ik hou toch veel liever van een duidelijke productie, daarom vind ik veel death metal niet te luisteren op cd. Live is het gewoon super relaxt.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-03-2005 14:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nee, halverwege dat nummer wordt het wat vervelend om er verder nog naar te luisteren, en het stemgebruik is ook niet geweldig. Ik hoop dat dit een van de mindere nummers is die op de cd staat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-03-2005 14:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind er ook niet zo veel aan, ongeïnspireerd drumwerk, matige grunts. De ongewoon heldere (voor Nile) produktie vind ik wel positief, al klinkt de double bass me wat te machinaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2005 15:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 14:34 schreef Disciple het volgende:
Ja iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over. Ik hou toch veel liever van een duidelijke productie, daarom vind ik veel death metal niet te luisteren op cd. Live is het gewoon super relaxt.


Wat een onzin, je luistert blijkbaar niet.
En idd ik ben het eens met M.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-03-2005 15:42 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

^Doe eens rustig man. Dat is nou eenmaal mijn mening. Veel deathmetal heeft geen stevig snaar drum geluid, alles klinkt zo zwak en super snel. Ook de double bass.

Er zijn bands die echter weten hoe het moet op cd: Luister maar eens naar Decapitated: The negation. Dan weet je wat ik bedoel.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 27-03-2005 15:43]


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 27-03-2005 17:05 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 16:00 schreef aerodis het volgende:
Hmm, ik zit het nu te luisteren, mwa mwa...
Het is niet zo overweldigend als de oude albums.




XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2005 20:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, dit nieuwe nummer klinkt qua productie wel een stuk beter dan In their darkened shrines. Veel opener en minder als een betonnen muur die boven op je valt. Maar Nile klinkt nu wel minder als Nile. Ik hoor veel minder egyptische invloeden. Of ligt dat nu aan mij?

Straks gaan ze nog op TMDC lijken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-03-2005 22:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 20:17 schreef XnegativeX het volgende:
Veel opener en minder als een betonnen muur die boven op je valt.



godver, dat is juíst wat de oude Nile platen zo gaaf maakt.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2005 23:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 15:42 schreef Disciple het volgende:
^Doe eens rustig man. Dat is nou eenmaal mijn mening. Veel deathmetal heeft geen stevig snaar drum geluid, alles klinkt zo zwak en super snel. Ook de double bass.

Er zijn bands die echter weten hoe het moet op cd: Luister maar eens naar Decapitated: The negation. Dan weet je wat ik bedoel.


Ja dat bedoel ik dus, je snapt het gewoon niet en dat blijkt ook uit je reactie. Stevig snaar geluid, dat heeft dm niet nodig om heavy te zijn. Als je op dat soort triviale zaken gaat letten dan behoor je geen complexe muziek te gaan luisteren. Metalcore is idd een betere optie.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 29-03-2005 13:18 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Waar slaat dat op? Heb ik iets gezegd over de relatie tussen heaviness en snaar geluid.? Nee. Het gaat gewoon om het geluid zelf, ik hou van een stevig snaar drum geluid, KLAAR. En ik kan je genoeg voorbeelden geven van death metal bands die dat hebben, 1tje heb ik al genoemd.

Het heeft ook geen ene zak met complexe muziek te maken, Dillinger escape plan heeft ook een fatsoenlijk snaar drum geluid en complexer dan dat is er niet te vinden.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-03-2005 18:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 13:18 schreef Disciple het volgende:
Waar slaat dat op? Heb ik iets gezegd over de relatie tussen heaviness en snaar geluid.? Nee. Het gaat gewoon om het geluid zelf, ik hou van een stevig snaar drum geluid, KLAAR. En ik kan je genoeg voorbeelden geven van death metal bands die dat hebben, 1tje heb ik al genoemd.

Het heeft ook geen ene zak met complexe muziek te maken, Dillinger escape plan heeft ook een fatsoenlijk snaar drum geluid en complexer dan dat is er niet te vinden.


Nee he, cryptopsy is al complexer, spastic ink, dream theater, origin, suffocation etc. etc.
Dus ga eerst is ff je discographies leren en luisteren kom dan nog maar is terug


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-03-2005 18:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 18:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Nee he, cryptopsy is al complexer, spastic ink, dream theater, origin, suffocation etc.
Ik wil anders wel weten waarom bovengenoemden gecompliceerder zijn dan Dillinger


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-03-2005 18:43 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

jammer van de kijk mij nou shiaaat..

wbt Nile, Black Seeds Of Vengeance heerst over de hele DiScOgRaFiE!


Suck my piss


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen