|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Dallas kan koppen trekken zeg |
|
Hoort erbij! |
|
Ik dacht dat Nile niet echt mijn ding was, maar op die nieuwe ga ik hard. |
|
DVD wordt alleen verkocht bij gigs, en wordt wereldwijd verkocht na de tour, maar alleen naar landen waar ze niet hebben getourd. Lekker dat beide NL datums op een maandag vallen :S The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oeh, die dvd ga ik dan in de Baroeg kopen. Bedankt voor de tip. |
|
Gaaf D.R.I. shirt |
|
Ik wil ze graag zien in de baroeg ook, geweldige band. had ze al gemist in het paard in juli ofzo, maar wel gezien op with full force. ze kregen het voor elkaar om om 2 uur 's avonds nog de hele tent vol te houden. Ik hoop niet dat het zo krapjes gaat worden in de baroeg zoals net bij watain... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +1 Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vanavond speelt de Nile Tribute band in het Platformtheater. Ik ben benieuwd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nu al een tribute band, doen ze goed! |
|
Er bestaat toch al een Nile-tributeband? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Vanmiddag weer even naar Those Whom The Gods Detest en Annihilation Of The Wicked geluisterd, wat een godenplaten! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vanmiddag weer even naar Those Whom The Gods Detest en Annihilation Of The Wicked geluisterd, wat een godenplaten! hooooo double-post [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-11-2010 0:28] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mocht je Karl Sander's gitaar willen hebben: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250742489917 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Beetje late reactie maar was het wat? |
|
TMDC is live altijd wel aardig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik stond in het rookhok |
|
was geen fuck aan niets gemist 6 febr- Kade Zaandam met oa Massive Assault 1 April-Romein Leeuwarden met oa Hail of Bullets 5 mei-Bevrijdingsfestival Wageningen(alleen als we Kindertodeslied niet spelen) Verder gaan we heel 2011 besteden aan een nieuwe cd schrijven. |
|
quote: Kindertodeslied als toegift doen |
|
Leuk dat Nile toch nog naar Romein toe komt. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
superleuk |
|
quote: HEBBEN HEBBEN HEBBEN Faustian Spirit of the Earth |
|
Is dit al uit Those Whom The Gods Detest kost op vinyl nu nog maar (ongeveer) 12,95!!! Er waren er 1000 gedrukt en de restanten daarvan worden nu blijkbaar gedumpt voor een leuk prijsje. Je moet er dus wel redelijk snel bij zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |