|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar ja, jij vind Marilyn Manson goed |
|
wat is nile? wat is dat? uh? wat? is dat muziewk ofzow. is toch Zon rivier ofzow?weet nietmeer waar maar.. ja toch? toch? leuke topic by the way! |
|
Wie kent NILE? Welke Metal fan kent NILE niet? NILE is toch super? Je houdt niet van Death Metal zeg je, maar NILE is toch geen gewone, doordeweekse Death Metal? Basis is Death Metal, OK, maar al die extras maken NILE zo origineel en zo afwisselend. Koop om het even welk album van NILE & beluister het een tiental keer. Wedden dat je ze de max vindt? Zo niet, luister dan naar iets anders he, maar zeg niet hoe slecht je ze vindt, want dat zijn ze nu net niet. Ik ben hier niet aan het preken hoor, vind NILE gewoon beestig , moet toch iets doen om mijn tijd te vullen, dus leve dit forum |
|
Ik hoop Nile binnekort een stuk beter te leren kennen. bla...bla...bla... |
|
quote: heej faget!\ inderdaad!!!! |
|
quote: ik vind het onbegrijpelijk dat je als metalhead nile niet kent.maar ja....daar kun jij iets aan doen en dat raad ik je wel aan! |
|
quote:Hehehe, sarkasme is de sleutel. |
|
stelletje sjappies hier ook echt.... NILE schop kont |
|
ze hebbe altijd vette intro's, scheppen ze wel snel eef sfeertje mee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Topic : Wie kent Nile ? Does the pope shit in the woods? Trieste gast |
|
quote: Dat ook was precies mijn gedachte toen ik die topic titel las! |
|
Trieste gast |
|
Proost => [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 30-09-2002 20:42] |
|
quote: Zijn er hier nog mensen die de volgende week de Baroeg met een bezoekje vereren? Oftewel wie gaat? Don't blush when I rip you open |
|
ik ga volgende week aarschijnlijk naar vera Trieste gast |
|
Ik houd in het geheel niet van Death-metal, maar met een paar uitzonderingen, waaronder met stip op 2: Nile (op een staat Pentacle) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik ga waarschijnlijk naar nile in den bosch ipv de baroeg |
|
Ik ga naar de Baroeg, zeker weten. |
|
quote: Joe are very right! Godver, pentacle heerscht ! Ik, Wil Schuurman |
|
ik niet , maak maar wat foto's als dat kan. |
|
ziek.. iemand uit mijn klas had de 'oor' bij zich.. even doorgebladerd,, daar stond dus een interview/artikel over Nile in , over de laatste cd... Vage actie.. 99,9% van de oorlezers heeft totaal geen boodschap aan dit soort muziek , waarom zetten ze het dan in de oor?? Dat After Forever erin stond was niet zo verbazend, maar NILE?? |
|
wat is dat? een rockblad ofzo? |
|
Nee, het is het verenigingsorgaan van de C.O.C. . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-09-2002 22:02] |
|
quote: Whieeeehooooo! gezellig Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |