IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-08-2001 16:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik ken alleen

"BLACK SEEDS OF VENGEANCEEEE!!!"


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-08-2001 19:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2001 16:45 schreef Bintmeister het volgende:
ik ken alleen

"BLACK SEEDS OF VENGEANCEEEE!!!"

Gefeliteerd! Dan ken je één van hun beste nummers.Vèt!!


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 10-08-2001 22:51 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 3 augustus 2001 20:36 schreef 1i1ith het volgende:
Hoe toevallig.........'k zit net Nile te luisteren (alleen die Egyptische klanken er tussendoor zuigen)Maar ze zijn VET


Toen ik Nile voor de eerste keer onder de koptelefoon luisterde werd ik compleet uit m'n onderbroek geblazen , geweldig, en als je die "egyptische klanken"niet ziet zitten dan heb je het gewoon niet begrepen zoals zovelen die alleen maar cd's aanschaffen omdat die in de aardschok of wat voor blad dan ook een goed punt krijgen,of gewoon om te kunnen zeggen ,"ja ,die cd heb ik ook."
maarja over smaak valt niet te twisten,en zeker niet met mensen die geen smaak hebben.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 11-08-2001 12:16 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

wat een pokkeherrie zeg


met0l!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 11-08-2001 12:35 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Nile is echt geweldig

Het meest indrukwekkende is duidelijk wanneer ze Black Seeds of Vengeance live gaan grunten

staat er zo'n concert lang die Jason Newsted figuur te grunten, samen met die Egyptenaar en begint opeens dat kleine mannetje (beetje kurt cobain achtig) ook mee te doen
wat kunnen die gasten VET grunten zeg!!


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 11-08-2001 12:40 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

en natuurlijk die titels van die nummers

hoe kom je in Satansnaam op namen als

Invocation of the Gate of Aat-Ankh-es-en-Amenti
en
Masturbating the war God

maar deze is echt het mooist:
Libation Unto the Shades Who Lurk in the Shadows of the Temple of Anhur

Voor de meeste bands is dat gelijk de hele songtekst


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 11-08-2001 14:50 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Dat is niets vergeleken bij deze songtitle van Bal-Sagoth:

And Lo, When The Imperium Marches Against Gul-Kothoth, Then Dark Sorceries Shall Enshroud The Citadel Of The Obsidian Crown

Maar net als bij Nile geldt dat als de songtitle langer wordt, wordt de onzin groter...

[edit: foutje]

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 11-08-2001 14:52]


Forward into the light, forward into infinity!


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 11-08-2001 23:23 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 11 augustus 2001 12:40 schreef Volthor Kahn het volgende:
en natuurlijk die titels van die nummers

hoe kom je in Satansnaam op namen als

Invocation of the Gate of Aat-Ankh-es-en-Amenti
en
Masturbating the war God

maar deze is echt het mooist:
Libation Unto the Shades Who Lurk in the Shadows of the Temple of Anhur

Voor de meeste bands is dat gelijk de hele songtekst


Nou die songtitles komen grotendeels uit the egyptian book of the dead,en dat is gewoon te koop.

[Dit bericht is gewijzigd door lestat op 11-08-2001 23:24]


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-08-2001 3:01 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2001 12:40 schreef Volthor Kahn het volgende:
en natuurlijk die titels van die nummers

hoe kom je in Satansnaam op namen als

Invocation of the Gate of Aat-Ankh-es-en-Amenti
en
Masturbating the war God

maar deze is echt het mooist:
Libation Unto the Shades Who Lurk in the Shadows of the Temple of Anhur

Voor de meeste bands is dat gelijk de hele songtekst


weet je meteen wat jouw te doen staat volthor


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 12-08-2001 18:33 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

of misschien ergens op een ftp server te vinden
gratis is altijd wel fijn

maaruh ALtmazter heb wel gelijk, hoe langer die songtitels hoe meer onzin ze er hebben ingestopt om em lang te maken

doe mij maar namen als: I
(van Samael)


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 13-08-2001 21:12 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

voor liefhebbers voor de egyptian book of death : http://www.byu.edu/ipt/projects/egypt/BookDead.html


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 14-08-2001 22:20 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

tenks Ringwraith, me shall have a look


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 27-08-2001 19:14 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Nile heerst!!!!!!


No meat is sweater


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 27-08-2001 19:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2001 20:17 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Wil ik nog wel effe rechtzetten dat Tony niks heeft ingedrumd bij Nile, en dat hij alleen maar Nile live uit de brand helpt, aangezien hun normale drummer een blessure aan de arm heeft.



dat is niet helemaal correct. want ik ken iemand die had naar pete hamourra gee-maild
en hij had dus een (lichte)blessure aan z'n schouder maar karl anders had meteen al tony gevraagd.als ie nou een weekje had gewacht dan had pete weer kunnen drummen...het schijnt dat ie nu in een rock 'n roll band zit


No meat is sweater


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-09-2001 5:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Geweldige band!
Alleen jammer dat Chief Spires is vertrokken.
Hoop dat z'n vervanger goed is...
Pete kan trouwens wel drummen, maar geen tour volhouden....
Heeft iemand trouwens een video/audioopname van Nile op Dynamo 99?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 09-05-2002 12:28 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

*kick*

Nile is geweldig!

Vooral Black Seeds Of Vengeance. Op het X-mass-fest waren ze ook érg overtuigend.

Ik had toen trouwens nog ff met die nieuwe zanger gesproken over hun nieuwe album. Hij zei dat het meer triomfantelijker gaat worden

is er al meer nieuws over bekend trouwens?


11.45: restate my assumptions


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-05-2002 12:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vond Nile op Dynamo, wat was het, 1999, echt te gek. Op plaat vind ik het wel aardig en dan vooral 'Black Seeds of Vengeance'. Wel een toffe sfeer, ben wel benieuwd naar het volgende album.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2002 12:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wie niet


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 09-05-2002 12:32 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik ken Nile maar ik heb nooit de moeite genomen om het te luisteren.
Waarom? Omdat het Death Metal is.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-05-2002 12:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb het album Black Seeds Of Vengeance . Erg gaaf album ja en gave band natuurlijk.

Alhoewel ik Amongst The Gates Of Nephren-Ka toch wat beter vind.

RAMSES BRINGER OF WAR!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-05-2002 14:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nile heerscht, vooral de intro van Ramses bringer of war live!

Nile =


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-05-2002 15:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik ken Nile.



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 09-05-2002 15:10 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 9 mei 2002 15:06 schreef Vargen666 het volgende:
Ik ken Nile.


goedzo!!

en wat vind je ervan?


11.45: restate my assumptions


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 09-05-2002 15:37 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Wat een ontzettende gore rukband


sebinsagoil


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-05-2002 15:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 mei 2002 15:10 schreef Styhn het volgende:
goedzo!!

en wat vind je ervan?
Mwah, het gaat wel. Niet direct mijn straatje, maar wel om aan te horen zoals zoveel deathmetal.



Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen