|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: omdat ze live eigenlijk maar een beetje tegenvallend zijn ... this user is dead |
|
quote: hoezo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op Fields of Rock was het gewoon te tam ... this user is dead |
|
quote: Hmz, ik trade niet. Maar ik wil die bootlegs wel graag kopen. Valt er niets te regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 16-08-2003 19:26] |
|
quote: Nope The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: grrrrrrr |
|
quote: Ik hoorde dat daar het geluid niet goed was afgesteld; komt nog bij dat je op festivals tegenwoordig zo'n enorme afstand hebt waardoor de impact verdwijnt; Nile vind ikzelf een van de heftigste bands die er zijn; Jon Vesano is als een orkaan onstage! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op wacken speelden ze erg goed, alleen het geluid was wat anders, maar dat kwam omdat er het een en ander misgegaan was met hun apperatuur op het vliegveld, waardoor ze genoodzaakt op (een deel van?) de zooi van Vader speelden.. |
|
quote: Ga maar wat regelen met Inside-lie; die trade ook niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik weet het; ik heb er thuis nog aardig wat filmmateriaal van teruggezien. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heeft hij bootlegs van Nile dan? |
|
quote: Misschien wel, maar dat was de clou niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nile conquering wacken 2003 .. |
|
Former NILE Members Launch New Band Former NILE members Chief Spires (bass, vocals) and John Ehlers (guitar) have joined forces in a new band called SHAITAN MAZAR. "Our purpose is, basically, no limits," Spires said in an official press release. "Ranging from the most extreme attack to metal, ambient, melodic passages. The demo is complete, and is being shopped to a few labels. We envision a full-length release early 2004." http://www.shaitanmazar.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2003 4:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Mastrubating the wargod!! |
|
Nile is erg goed maar ik zou niet kunnen zeggen dat ze de opperheersers zijn eigenlijk. Live nog nooit gezien helaas. Egyptische klanken zuigen??? uhm, je hebt wel in de gaten dat Nile ook een rivier is in EGYPTE?! Dat maakt wat ze zijn. gewoon goed dus. Subtiel kamerolifantje |
|
Wordt er eigenlijk nog gewerkt aan nieuw Nile materiaal? this user is dead |
|
Nile Heerscht de pannen vant dak respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Jaja, dat soort opmerkingen hebben we natuurlijk niks aan he this user is dead |
|
quote: wattan? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nile Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: Nile zingt niet alleen over het oude Egypte, ze gebruiken namelijk in hun muziek ook een boel Egyptische invloeden, zoals typische toonladders. Die zijn herkenbaar omdat er 1 toon meer inzit dan in de westerse toonladders. Je kunt wel nagaan dat de tonen dus dichter op elkaar zitten. Dit hoor je duidelijk terug, en het is niet meer dan logisch dat ze dit dus afmaken met authentiek klinkende intro's etc. Ik heb de band 3 keer live mogen zien. 2 keer in Vera, Groningen en een keertje in Tilburg. Nooit tot zelden een band gezien die zulke complexe nummers zo strak en overtuigend neer weet te zetten, echt uniek. Ik snap dan ook niet waar de opmerking dat ze live minder zijn vandaan komt. Maar goed mogelijk dat ze een keer wat minder in vorm waren, daar kan ik niet over oordelen. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |