IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-08-2003 19:17 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 19:13 schreef Mutilator het volgende:
omdat?


omdat ze live eigenlijk maar een beetje tegenvallend zijn ...


this user is dead


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-08-2003 19:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik vind Nile een hele toffe liveband.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 19:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 19:17 schreef JFrost het volgende:
omdat ze live eigenlijk maar een beetje tegenvallend zijn ...


hoezo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-08-2003 19:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 19:24 schreef Mutilator het volgende:
hoezo?


Op Fields of Rock was het gewoon te tam ...


this user is dead


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-08-2003 19:26 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 18:47 schreef Mutilator het volgende:
yez


Hmz, ik trade niet.
Maar ik wil die bootlegs wel graag kopen.
Valt er niets te regelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 16-08-2003 19:26]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 19:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 19:26 schreef Frietbal het volgende:
Hmz, ik trade niet.
Maar ik wil die bootlegs wel graag kopen.
Valt er niets te regelen.


Nope


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-08-2003 19:30 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 19:28 schreef Mutilator het volgende:
Nope


grrrrrrr


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 19:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 19:24 schreef JFrost het volgende:
Op Fields of Rock was het gewoon te tam ...


Ik hoorde dat daar het geluid niet goed was afgesteld; komt nog bij dat je op festivals tegenwoordig zo'n enorme afstand hebt waardoor de impact verdwijnt; Nile vind ikzelf een van de heftigste bands die er zijn; Jon Vesano is als een orkaan onstage!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 19:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Op wacken speelden ze erg goed, alleen het geluid was wat anders, maar dat kwam omdat er het een en ander misgegaan was met hun apperatuur op het vliegveld, waardoor ze genoodzaakt op (een deel van?) de zooi van Vader speelden..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 19:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 19:30 schreef Frietbal het volgende:
grrrrrrr


Ga maar wat regelen met Inside-lie; die trade ook niet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 19:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 19:34 schreef Valorian het volgende:
Op wacken speelden ze erg goed, alleen het geluid was wat anders, maar dat kwam omdat er het een en ander misgegaan was met hun apperatuur op het vliegveld, waardoor ze genoodzaakt op (een deel van?) de zooi van Vader speelden..


Ik weet het; ik heb er thuis nog aardig wat filmmateriaal van teruggezien.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-08-2003 19:38 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 19:34 schreef Mutilator het volgende:
Ga maar wat regelen met Inside-lie; die trade ook niet.


Heeft hij bootlegs van Nile dan?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-08-2003 19:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2003 19:38 schreef Frietbal het volgende:
Heeft hij bootlegs van Nile dan?


Misschien wel, maar dat was de clou niet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 19:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



nile conquering wacken 2003 ..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 4:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Former NILE Members Launch New Band

Former NILE members Chief Spires (bass, vocals) and John Ehlers (guitar) have joined forces in a new band called SHAITAN MAZAR. "Our purpose is, basically, no limits," Spires said in an official press release. "Ranging from the most extreme attack to metal, ambient, melodic passages. The demo is complete, and is being shopped to a few labels. We envision a full-length release early 2004."

http://www.shaitanmazar.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2003 4:00]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-09-2003 8:16 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 24-09-2003 9:16 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Mastrubating the wargod!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 12:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Nile is erg goed maar ik zou niet kunnen zeggen dat ze de opperheersers zijn eigenlijk. Live nog nooit gezien helaas. Egyptische klanken zuigen??? uhm, je hebt wel in de gaten dat Nile ook een rivier is in EGYPTE?! Dat maakt wat ze zijn. gewoon goed dus.


Subtiel kamerolifantje


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-10-2003 0:52 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Wordt er eigenlijk nog gewerkt aan nieuw Nile materiaal?


this user is dead


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 0:55 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Nile Heerscht de pannen vant dak


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-10-2003 0:56 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Jaja, dat soort opmerkingen hebben we natuurlijk niks aan he


this user is dead


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-10-2003 0:57 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 0:56 schreef JFrost het volgende:
Jaja, dat soort opmerkingen hebben we natuurlijk niks aan he


wattan?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-10-2003 1:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 19:34 schreef Mutilator het volgende:
Ga maar wat regelen met Inside-lie; die trade ook niet.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 09-10-2003 8:06 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

nile


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 09-10-2003 14:06 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

quote:
Op 28 september 2003 12:38 schreef stigma het volgende:
Nile is erg goed maar ik zou niet kunnen zeggen dat ze de opperheersers zijn eigenlijk. Live nog nooit gezien helaas. Egyptische klanken zuigen??? uhm, je hebt wel in de gaten dat Nile ook een rivier is in EGYPTE?! Dat maakt wat ze zijn. gewoon goed dus.


Nile zingt niet alleen over het oude Egypte, ze gebruiken namelijk in hun muziek ook een boel Egyptische invloeden, zoals typische toonladders. Die zijn herkenbaar omdat er 1 toon meer inzit dan in de westerse toonladders. Je kunt wel nagaan dat de tonen dus dichter op elkaar zitten. Dit hoor je duidelijk terug, en het is niet meer dan logisch dat ze dit dus afmaken met authentiek klinkende intro's etc.

Ik heb de band 3 keer live mogen zien. 2 keer in Vera, Groningen en een keertje in Tilburg. Nooit tot zelden een band gezien die zulke complexe nummers zo strak en overtuigend neer weet te zetten, echt uniek. Ik snap dan ook niet waar de opmerking dat ze live minder zijn vandaan komt. Maar goed mogelijk dat ze een keer wat minder in vorm waren, daar kan ik niet over oordelen.


Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen