|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
ik was Nile een beetje zat, de laatste paar cd's deden het ook niet echt voor mij. moet toch echt heel eerlijk zeggen dat dit toch echt wel voor mij een wereldschijf 1e klas is. wat een plaat!!! restecpa dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
rofl! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: +1! De band is echt terug in vorm, met meer catchy stukken erin verwerkt, 't klinkt allemaal fantastisch! Dit gaat wel een aanschaffert worden me dunkt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2009 21:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik begrijp werkelijk niet waarom ze niet meer met 3 grunters werken die elkaar vocaal de tent uitvechten. Dit is redelijk eendimensionaal en soms ronduit saai. Ik prefereer Een murmelende onderaardse doodsrochel rechtsvoor van Sanders. Een brute leidende redelijk verstaanbare leadgrunt van een bassist in de spits. Een blaffende staccato grunt van Toller-Wade linksvoor. en veel tegelijk TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
is toch al legio gedaan? vind het juist wel gaaf zoals het nu is Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zo vind ik Nile idd ook op z'n gaafst. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Op zich wel eens met het grunter verhaal, en ik hoop dat de bassist een type Jon Vesano, dan wel Chief Spires wordt. Dallas klinkt echter ook in z'n eentje goed, maar heeft als frontman wel een stuk minder uitstraling. Neemt niet weg dat de muziek op de plaat een stuk geinspireerder dan daarvoor klinkt en beslist niet saai. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2009 11:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kijk onwijs uit naar deze plaat, heb m een paar keer op mp3 voorbij laten komen, en klonk tegek, dus beniuewd hoe die met een goede geluidskwaliteit klinkt. Ook erg veel zin in de show van Nile op EMM 19 december. |
|
Is er een verschil in -bonus-tracks met de digi en de jewelcase versies of gaat t hier alleen om de verpakking? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen idee, er kwam wel een making of DVD en de uitleg van de teksten is ook weer terug. |
|
Ik heb de digi-pack, maar daar zit geen making of bij. Anyway, lekkere plaat. Imo beter dan die vorige. |
|
quote: +1, +1 en +1 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: normale jewelcase, zelfde aantal nummers + dik boekje voor tekst uitleg. Volgens mij geen verschil, dus die digi zonder extras of DVD! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
maar wel met shirt toch? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Was het maar waar! |
|
Ik heb de nieuwe plaat ook geluisterd. goede plaat, valt best goed te pruimen ook al heb ik het idee dat de nummers allemaal een half uur duren. [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 08-11-2009 19:17] |
|
4th arra of Dagon Lekker schijfje tot dusverre, die nieuwe. In elk geval een stuk beter dan Ithyphallic (maar da's ook niet zo moeilijk natuurlijk). [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-11-2009 11:25] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een super plaat mààr: JON VESANO MUST RETURN !!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: +1 signature |
|
Even de myspace gechecked, maar ik vind er niet zoveel aan. Nog steeds niet. Ik snap niet zo goed waarom dit een "grote" (ook betrekkelijk natuurlijk) band is. Death metal en ik liggen elkaar niet zo de laatste jaren, geloof ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
snelheden worden steeds meer als prioriteit aanzien, maar deze kunnen lekkere nummers schrijven signature |
|
quote: Dat einde van 4th Arra of Dagon is ge-wel-dig Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Misschien is popmuziek wat voor jou. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |