IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 25-09-2009 20:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

erg onder de indruk tot nu toe


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-09-2009 23:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik was Nile een beetje zat, de laatste paar cd's deden het ook niet echt voor mij.

moet toch echt heel eerlijk zeggen dat dit toch echt wel voor mij een wereldschijf 1e klas is.

wat een plaat!!!

restecpa dus


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 29-09-2009 23:04 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind





invictis
Usericon van invictis
Posted 30-09-2009 19:23 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

rofl!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2009 21:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 september 2009 23:48 schreef invictis het volgende:
ik was Nile een beetje zat, de laatste paar cd's deden het ook niet echt voor mij.

moet toch echt heel eerlijk zeggen dat dit toch echt wel voor mij een wereldschijf 1e klas is.

wat een plaat!!!

restecpa dus


+1! De band is echt terug in vorm, met meer catchy stukken erin verwerkt, 't klinkt allemaal fantastisch! Dit gaat wel een aanschaffert worden me dunkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2009 21:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 20-10-2009 10:31 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik begrijp werkelijk niet waarom ze niet meer met 3 grunters werken die elkaar vocaal de tent uitvechten. Dit is redelijk eendimensionaal en soms ronduit saai.

Ik prefereer

Een murmelende onderaardse doodsrochel rechtsvoor van Sanders.
Een brute leidende redelijk verstaanbare leadgrunt van een bassist in de spits.
Een blaffende staccato grunt van Toller-Wade linksvoor.


en veel tegelijk



invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 10:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

is toch al legio gedaan?

vind het juist wel gaaf zoals het nu is


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-10-2009 11:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2009 10:31 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom ze niet meer met 3 grunters werken die elkaar vocaal de tent uitvechten. Dit is redelijk eendimensionaal en soms ronduit saai.

Ik prefereer

Een murmelende onderaardse doodsrochel rechtsvoor van Sanders.
Een brute leidende redelijk verstaanbare leadgrunt van een bassist in de spits.
Een blaffende staccato grunt van Toller-Wade linksvoor.


en veel tegelijk


Zo vind ik Nile idd ook op z'n gaafst.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2009 11:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op zich wel eens met het grunter verhaal, en ik hoop dat de bassist een type Jon Vesano, dan wel Chief Spires wordt. Dallas klinkt echter ook in z'n eentje goed, maar heeft als frontman wel een stuk minder uitstraling.

Neemt niet weg dat de muziek op de plaat een stuk geinspireerder dan daarvoor klinkt en beslist niet saai.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2009 11:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-10-2009 11:57 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik kijk onwijs uit naar deze plaat, heb m een paar keer op mp3 voorbij laten komen, en klonk tegek, dus beniuewd hoe die met een goede geluidskwaliteit klinkt.

Ook erg veel zin in de show van Nile op EMM 19 december.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-10-2009 0:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is er een verschil in -bonus-tracks met de digi en de jewelcase versies of gaat t hier alleen om de verpakking?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-10-2009 1:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Geen idee, er kwam wel een making of DVD en de uitleg van de teksten is ook weer terug.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-11-2009 13:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb de digi-pack, maar daar zit geen making of bij. Anyway, lekkere plaat. Imo beter dan die vorige.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-11-2009 13:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 13:53 schreef MetalJan het volgende:
Ik heb de digi-pack, maar daar zit geen making of bij. Anyway, lekkere plaat. Imo beter dan die vorige.

+1, +1 en +1



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 08-11-2009 15:21 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 28 oktober 2009 0:24 schreef Mutilator het volgende:
Is er een verschil in -bonus-tracks met de digi en de jewelcase versies of gaat t hier alleen om de verpakking?


normale jewelcase, zelfde aantal nummers + dik boekje voor tekst uitleg.

Volgens mij geen verschil, dus die digi zonder extras of DVD!


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-11-2009 17:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

maar wel met shirt toch?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-11-2009 19:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was het maar waar!


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 08-11-2009 19:17 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe plaat ook geluisterd. goede plaat,
valt best goed te pruimen ook al heb ik het idee dat de nummers allemaal een half uur duren.

[Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 08-11-2009 19:17]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-11-2009 18:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

4th arra of Dagon

Lekker schijfje tot dusverre, die nieuwe. In elk geval een stuk beter dan Ithyphallic (maar da's ook niet zo moeilijk natuurlijk).

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-11-2009 11:25]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 21-11-2009 19:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Een super plaat mààr:

JON VESANO MUST RETURN !!!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2009 23:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2009 23:48 schreef invictis het volgende:
ik was Nile een beetje zat, de laatste paar cd's deden het ook niet echt voor mij.

moet toch echt heel eerlijk zeggen dat dit toch echt wel voor mij een wereldschijf 1e klas is.

wat een plaat!!!

restecpa dus




+1


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-11-2009 23:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Even de myspace gechecked, maar ik vind er niet zoveel aan. Nog steeds niet. Ik snap niet zo goed waarom dit een "grote" (ook betrekkelijk natuurlijk) band is. Death metal en ik liggen elkaar niet zo de laatste jaren, geloof ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2009 23:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

snelheden worden steeds meer als prioriteit aanzien, maar deze kunnen lekkere nummers schrijven


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-11-2009 1:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 18:34 schreef Mark het volgende:
4th arra of Dagon

Lekker schijfje tot dusverre, die nieuwe. In elk geval een stuk beter dan Ithyplallic (maar da's ook niet zo moeilijk natuurlijk).


Dat einde van 4th Arra of Dagon is ge-wel-dig


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-11-2009 15:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 23:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Even de myspace gechecked, maar ik vind er niet zoveel aan. Nog steeds niet. Ik snap niet zo goed waarom dit een "grote" (ook betrekkelijk natuurlijk) band is. Death metal en ik liggen elkaar niet zo de laatste jaren, geloof ik.


Misschien is popmuziek wat voor jou.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen