|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, ooit om kaartjes te kopen voor Rowen Heze, maar normaal gesproken vermijd ik dat soort tenten... Ik ga zowiezo nooit uit... heb ik een hekel aan. En ik weet dat Metallica al lang bestaat, maar ik bedoelde bands die in hun 'originele' vorm (okay... zonder Cliff) nu echt actief zijn... |
|
een vriend van mij woont in nieuw vennep en ooit toen we een keer dronken op zijn verjaardag waren, viel de naam van dat cafe. sindsdien ropen we minstens een keer per week dat we daar naar toe gaan... maar we wisten al dat het kut was, alleen niet hoe kut. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 03-02-2003 23:11] |
|
BTW: Wie zijn Tonio en Vlad????? |
|
2 uber evil sons of bitches! |
|
quote: Wat doe je zoal in het weekend dan? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
slechte versiertruk! |
|
Naar me vriend, of hij komt hier. 's avonds filpje huren ofzo... Ik wordt gek in drukke ruimtes, en ik erger me dood aan het patserig Nederland wat zich rond de avonduren op straat bevind |
|
quote: *zucht* Ze zei dat ze een hekel had aan uitgaan dus vroeg ik me af wat ze dan zoal doet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Defineer "patserig nederland" eens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Zo noemen boerenlullen de Randstad . |
|
Introduceren graag ... lullen doe je maar in het lul-topic. |
|
Van die wijven met te lage broeken en te strakke shirtjes, geplamuurde gezichten en van die achterlijke schoudertasjes. Jochies met strakke roze shirtjes en spijkerjassen met omhoog staande kraag, te korte broeken (of nog erger; broek IN hun sokken) en felgekleurde plastic bowlingschoentjes. Heel leuk dat ze er zo uit willen zien, moeten ze lekker doen, maar ze moeten hun bek over mij houden met hun vooroordelen etc. zo, dat is eruit |
|
BTW: Nieuw Vennep ligt in de randstad.... |
|
quote: Als je nog meer kwijt wil dan kun je dat beter hier doen. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=570572&page=25 Anders word ome paul boos. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, liep een beetje uit de hand... sorry |
|
quote: daar kan ze nog niet in. Oud Vuil. |
|
Jeeeee een Queen-fan(ate) Zwemkom hier! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nee, merkte ik ook, but I got the message |
|
quote: Ik bedenk me net dat DevilsDance een junior member is, lul-topic is geen optie. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hallo allemaal! Ik ben Marcel, woon in spijkenisse(voor degene die t niet weet een of ander gat onder rotterdam), en ik ben postbode(jippie). Ik hou van Metal, classic rock en een beetje nu-metal(en punk is ook wel geinie). M'n hobbies zijn op de eerste plaats mn vriendin(DevilsDance), (rhythem) gitaar spelen, magic:the gathering, en utopia. Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
quote:heersch een magic-er |
|
Gegroet mensen, ik zit al een tijdje op het forum maar ik heb mezelf nog altijd niet voorgesteld dus bij deze... Mijn naam is Rim, ik woon in Susteren, ligt vlak bij sittard(midden-limburg)kben 16, zit nu op 4vwo. mijn hobbies zijn Magic, Fantasyboeken lezen, schaken, te veel geld uitgeven aan CD`s. Ik hou van (melodieuze) death metal en black metal. dat was het zo`n beetje de groete |
|
Rim, is dat een jongensnaam? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Achter naam Job ? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |