|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom Tameless "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Vanaf vandaag wil ik Evil Latrine genoemd worden. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Heej een n00b!!!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: nog een ontgroenings fase door gaan ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Yup, je mag nog niet eens in onzin. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-03-2003 12:39] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: dat doe ik wel onder Meulen35 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Okee, hoeveel te gaan nog? |
|
Woohoo je bent halverwege! Zenial |
|
quote: |
|
Zou mezelf ook maar even voorstellen, ben Hagal ook wel Doran, 19 jaar en vrouwelijk, luister voornamelijk muziek als weltenbrand, wolfsheim, penumbra etc. Regelmatig ook black-metal omdat Gangrad dat graag hoort en dat kan ik niet ontlopen want we wonen in 1 kamertje van 18m2. andere intresses zijn: films, engelse taal, lezen (wat ik een beetje heb verwaarloosd de laatste tijd)en zoals wel iedereen; lekkere muziek luisteren. dat was het wel dacht ik zo. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 09-03-2003 21:41] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:YES ! 24 al... eh 25. ..werkt wel lastig zo met twee browsers open I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: |
|
quote: ik had het ook nooit moeten doen hè... the pain ohw the pain ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
lol...tsjah...ik heb het ook gehad (2x dus) |
|
quote:respect I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: owja: WELKOM N00BS! |
|
quote: Welkom Wat voor een boeken dan uit de Engelse taal? Ook literatuur? |
|
quote: Welkom Goh dit had trouwens wel een introductie van mij kunnen zijn zeg Ennuh, about the Doran stuff, ooit Juniper of Heksenkind gelezen? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Woon je ook bij Gangrad in huis? |
|
Hell yeah! Ik heb hier een heel harem op 18m2! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Jij bent natuurlijk meer dan welkom! |
|
quote: er was, lang lang geleden ookal een user die zn naam veranderde... in Harryposos ofzo? ach, niemand weet meer iets van hem... |
|
quote: zoals ik al zei het lezen heb ik wat verwaarloosd, op dit moment lees ik alleen de engelse boeken die verplicht zijn bij literature (doe lo engels) maar echt geweldig zijn die boeken nog niet te noemen. voor mijzelf lees ik nu the little friend van donna tartt, maar echt literatuur kan ik dat zeker niet noemen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ik heb weleens gehoord dat mijn naam in die boeken voorkomt ja, maar daar hebben mijn oudjes hem niet vandaan getoverd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |