|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pff .. |
|
quote: NIET ??? jij .. jijj ... |
|
quote: zeg, sarcast... als jij zin hebt om het record aantal posts te verbreken, probeer dat dan in een ONZIN topic... ik merk dat je nogal vaak op mijn onderwerpen reageert... en niet al te vaak positief. doe je dat bij iedereen? doe effe normaal man... maareuh, groet! Mordon sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
1) ik doe normaal 2) ik heb de topscore aantal posts 3) jij hebt niet echt een gevoel voor humor he |
|
quote: keedan... nah, ik heb wel gevoel voor humor, maar dan moet 'k d'r wel zelf om kunnen lachen, snapje? je hebt de topscore aantal posts... aha okeedan... dat verklaart een hoop... geen sociaal leven (hoeveel post's dan in hoeveel maanden? ik ken iemand die zit op een ander forum, het "honda 4takt forum" en die heeft er echt reteveel... en ook geen sociaal leven ) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Onthoud, dat dit forum een spiegel voor je is, iig. Geef het leuke dingen, en je zult leuke dingen terugkrijgen. P.S. ik heb ook geen humor. Welkom, collega |
|
quote:17000 mnogwat, maar ik ben ook een forumbug, ik besta niet deze antwoorden worden random gegenereerd |
|
quote: keedan p.s. ik geef juist goede raad (moet je maar lezen in spiritialiteit, levensbeschauwin, mistiek en geloof (die dus... ) maar die goede raad wordt vaak verkeerd of niet opgevat... of niet begrepen p.p.s. ja ik ben nou eenmaal serieus, daar ben 'k maagd voor (sterrenbeeld u know?) en 'k ben intilliegent en bescheiden (euhm... nouja, zalwel) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: Waarom geef je mij dan zo weinig complimentjes [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 04-02-2003 22:14] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ik snap niet dat je tijd overhoud om je demo uit te brengen... laat staan 'm te maken okee, okee ik ben soms naief, so wath? aint we all, aint we all? sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: 'k denk daddik verlief wor! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-02-2003 22:15] |
|
ik ben dat al :D Iris sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote:De dag is lang .. |
|
quote: wat voor demo eigenlijk? trouwens, kunnen we met z'n allen niet doorgaan op MSN...? misschien wel makkelijker... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Ik gaat pitten, check topic maar ... Luisteren, bestellen .. Tabee! |
|
quote:Lijkt me goed plan ... dit topic is om je voor te stellen als je nieuw bent |
|
Goedendag Metalvrienden . Ik ben een relatief jonge Metalhead (17) met een aantal jaartjes interesse in de muziek. Ik luister nu al weer een aardige tijd naar Black Metal: ouwe Immortal, ouwe Burzum, ouwe Emperor, ouwe Mayhem, etc (helaas dat ze allemaal een verkeerd pad hebben gekozen) en Ambient: Dark Ambient, maar ook een soort van Medieval. Ook sta ik open voor Death / Thrash en heel soms wat Power. Weet al redelijk wat over de mensen hier, aangezien ik eigenlijk al een paar maanden het forum lees, vaak als bron voor nieuw materiaal (jammer dat de search er uit ligt). Hmm, nog meer... Ik zie er totaal niet uit als metalhead: kort haar en eigenlijk nooit in het zwart / bandshirt. Waar ik verder nog een hekel aan heb, is de Poser troep wat nu aan de gang is. Gothics, Alto's, noem ze maar op: verschrikkelijk. De "Black Metal" van nu is ook, om het maar even netjes te zeggen, totale bagger (met als 2-woordige argument: geen sfeer) Verder ben ik ook erg geinteresseerd in Keyboard / Piano werk. Eerder noemde ik al Ambient, maar klassieke muziek vind ik ook best te pruimen (weet alleen niet waar ik moet beginnen !). Tenslotte heb ik ook wel interesse in mythologie. Maar nu genoeg geblaat . |
|
Welkom Aarth. Laat je niks wijsmaken, behalve door mij. |
|
quote: heersch! quote: dark funeral? quote: Vivaldi, Bach, |
|
quote: welcome ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
ja neej okejz ik ben jessica :D hoiiii ikke ben 16 en ik MOEST me hier voorstellen dus HOI! Ik woon dus in den hel deurrrrr en me interreses zijn um..en um.. naja niet veel eigenlijk maagoed .. ik hou in ieder geval van death-metal, trash/speed enne naje ik weet niet veel meer te lullen.. fotow komt nog :d Bloody KiSses Bloody Vampiria |
|
mja hoi... |
|
Geen Breezah taal aub. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wagner, Grieg Aarth welkom en je bent niet de enige die geinteresseerd is in mythology |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |