|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja daar heb je gelijk in Metal heerst |
|
slip of the keyboard |
|
quote:Grammatica. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:wtf?>?? Metal heerst |
|
quote: had ik een 4 op bij me examen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Verklaart een hoop. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
en die 4 heb ik dus grotendeels verdient bij de luisterstukken hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:welkom, ik vraag me af wat voor gedichten je dan schrijft, als je steeds hardere muziek gaat luisteren. |
|
quote: Welkom! Ook fan van Peter De Ranzige Dichter? |
|
quote: Welkom. En post eens wat van je werk zou ik zeggen, of een link zou ook leuk zijn natuurlijk. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
ha heb gemerkt dat orion wel weer enorm aardig is enzo maarjah nee klopt ik ben wel een nederlander maar typen is niet mijn sterkste punt |
|
quote: Hallo Dennis, welkom! |
|
quote: Trash (zonder de H) betekent vuilnis, dus vandaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maarre welkom aan alle nieuwelingen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: volgens mij is het imbeciel. Oud Vuil. |
|
Orion had gewoon een Fries humeur. Je raakt er wel gewend aan. |
|
quote: uhm, friesen, da vink van die dooien. Oud Vuil. |
|
quote: hehehe zeker ook Herman Finkers op video? |
|
quote: klote dat hij zo ziek is, zeg. Oud Vuil. |
|
quote: waaaaaaaaat???? dat wist ik niet! Wat is er dan??? Vertel t in het lultopic plz! |
|
quote: Als ik tevreden over een gedicht ben zal ik dat zeker eens doen! Ik schrijf over veel verschillende onderwerpen , maar liefde vind ik toch het mooiste onderwerp om over te dichten. Verder komen onderwerpen als eenzaamheid, natuur en onbegrip vaak aan de orde! Verder ben ik geen kei in het omgaan met computers, dus schrijf al mijn gedichten met pen en papier, dus ik zal eens even wat over moeten typen om hier te posten |
|
The older way. Moet je is doen en posten |
|
On topic en niet slowchatten graag I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Hallo, Ik ben niet een radio of disco dj, maar DJ Keu is mijn artiestennaam. Ik componeer en bespeel mijn eigen muziek, klik in mijn profiel op 'homepage' en je hoort het nummer "Just a Dream" van mij. Net als Alfred ben ik ook steeds meer geïnterresseerd geraakt in de 'hardere' muziek, via hem ben ik hier ook terechtgekomen. Vooral de Gothic/Darkwave en GothMetal kan mij bekoren; muziek met passie, kracht en emotie! En via Alfred heb ik ook de wat extremere metal als Impaled Nazarene, Sodom, Inhume, Devourtment, Angelcorpse, Nifelheim en Morblast leren kennen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |