|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
T was andersom hoor, ik had deze site s'middags gevonden. En ik attendeerde() haar er s'avonds op. En ik mag alleen moppie tegen dr zeggen hoor Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
Wees welkom postbode Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hahahahaha oh okee. En ik zeg moppie tegen iedereen Zenial |
|
nou niet tegen mij anders! |
|
quote:woehoe magic groeit op zm ook voor jou: |
|
ik speel(de) ok magic |
|
quote:ik kan niet zeggen dat ik het nog echt speel, kheb m'n meeste kaarten nog en ik vind t nog steeds een gaaf spel maar kheb meestal niet op tijden tijd dat ik het kan gaan spelen. |
|
idem voor mij. het werd me ook te duur om steeds nieuwe kaarten te kopen. Je moet wel want nu mag je met de kaarten die ik nog heb, niet meer spelen. Wizards of the coast komt binnekort met een nieuwe serie kaarten waarbij alles anders wordt, de hele layout is omgegooit. Het is geen fantasy meer, maar allemaal sience fiction. Ik denk nu wel dat er een heleboel mensen gaan afhaken |
|
quote:dat nieuwe kaarten gebruiken veel mensen als excuus maar dat is echt onzin. ik schop nog steeds kont met mijn shivans, sengirs en kird ape's. maare er is hiervoor geloof ik ook een speciaal magic topic |
|
quote: MAar er zijn altijd mensen die daar moeilijk over doen omdat daar niet meer mee gespeeld wordt in tournaments. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:daarom doe ik geen tournaments (meer), wel afentoe sealed deck ofzo. |
|
Ik denk dat ik ook maar weer eens met een paar comrads afspreek een potje Magic te spelen, als ik dit allemaal zo lees begin ik weer behoorlijk veel zin te krijgen om het te spelen. Dus, om het een beetje on topic te houden: Welkom nieuwe Magic spelers! |
|
Magic is voor homeaux. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
...of nerds |
|
En dit topic voor nieuwe mensen. Er is al een magic-topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hallo nieuwe mensen Je moeder. |
|
nou ik dool ook al een paar dagen hier rond... ik ben ed , ik woon in maarssen ( bij utreg , bekent van het duitse aldie bier wat hier gebrouwen word) Ik ben 16 jaar (10 april bennik jarig) ik hou van: bier, me vriendin, muziek vooral heavy/power metal, horor films (zoals cannibal holocaust) en IK SPEELDE OOK MAGIC ook hou ik van puzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje... daaag mensjuhs I am the 1%. |
|
gadver...aldi bier o...hoi |
|
good day people HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: ja maar wel goedkoop I am the 1%. |
|
Ik ben SnaacK, ik ben 14 jaar, en Linking Park is da max!! Uhm.. welkom n00bz |
|
quote:Heeeee jochie, welkom op ZM!! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-02-2003 20:12] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het is tHrash ! |
|
quote: Nee, het HEERSCHT godverdomme! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |