|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pff, komt ie ook weer aan met z'n lamme gemod hoor .. |
|
quote: dat is niet metal |
|
heeft iedereen wel eens last van toch? Vooral als je nog een lange nacht voor de boeg hebt.... en vooral als je in Triple 7 speelt |
|
quote: Goh, wat voel ik me eigenlijk opeens enorm vrolijk! Welkom lieve mensen! |
|
wat veel nieuwe mensen opeens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
mensen, slowchatten graag in het lultopic, hier graag serieus en on topic I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
so why dont I? komt r nog s iemand die ook daadwerkelijk nieuw is deze topic ik ben 19 en mijn favo muziek is: shanaia twain en westlife and so on nee obviously metal en in most forms, maar geen metal met zo'n zanger die denkt dat ie kan grunchen en verder niks weet te brengen zoals sickofitall of soulfly and so.. geen favo's want r is op elke band wel iets aan te merken.. verder ben k n saaie zak fortune make history, pain makes memorie |
|
ow en k hou van grunch fortune make history, pain makes memorie |
|
uhm.. welkom |
|
welcome littercan ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wat is grunchen ? |
|
Grunten op z'n Duits? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
vast niet oh en Lou Koller is een wereldzanger, don't fock met SOIA |
|
quote: hahah LOL ik zou het ook niet weten, grunten met cornflakes in je mond? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Hehehe, ik zou maar oppassen op de eerste rij dan.. zeker als er ook nog melk bij nuttigt Maar hoe dan ook.. welkom! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hoi |
|
quote: ach, gatverdamme! welkom allemaal! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
welkom |
|
quote: ik neem aan dat je "grunge" bedoeld, en dat ik aan Pearl Jam, Soundgarden, Nirvana moet denken? Anyway welcome |
|
quote: Misschien bedoel hij the grinch? Zenial |
|
|
|
hey!! sorry everyone! moet ineens n dyslectie aanval hebben gehad ofzo anyway nooit goed in spellen geweest whoa echt zonde dat k deze site nu pas ontdek!! deze site ruled!! hoop alleen dat me user icon werkt.... fortune make history, pain makes memorie |
|
quote: Nee. Vuilnisbak. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Neen. Er moet nog http:// voor en zelfs dan werkt ie nog niet... Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |