|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Allebei zijn het iig pubers |
|
quote:Beter puber dan een geprogrammeerde robot/forumbug. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-02-2003 15:12] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee serieus Slayer is echt gay; je moet het alleen heel veel schreeuwen in public places ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Net als Breezah of niet |
|
quote: misschien in public places waar jij komt ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Zelfde als jij |
|
quote: public places are gay |
|
En toch is slayer gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Only if yer asshole is a public place ... like claw's asshole... |
|
quote: fu Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: heej we gaan niet flamen eh? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: so no smoking in claw's asshole than |
|
Och .. was een inkoppertje By the way, liep jij laatst op de markt in Enschede, met een enorme krullenbol naast je? |
|
quote: whahahahaa !!! Dit ga ik quoten en die "enorme krullenbol" laten lezen Maar ja dat was ik jah Ik wist niet zeker of jij mij herkende anders had ik even "Infernal Hails" gezegd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: eej weet je wel over wiens asshole je het hebt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ben errg slecht in mensen herkennen. En ik spreek normaliter ook niet zo maar mensen aan. (en de enigste keer dat ik met je praatte was vorig jaar op Flatrock en toen was ik apelam) |
|
quote: ok dat kan ik alleen maar beamen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Zelfs mijn vriendin was lam en aan het praten met mensen (en SheRa praat niet zo snel met mensen) |
|
quote: Dat is waar!! Niet zo irritant doen Jantje!! Ouwuh zeikende lelijkerd! |
|
Stereotype puber: grote bek vanaf een veilige plek. |
|
Nieuw hier en ook nog niet zo lang op ZM. |
|
quote:Dat moet jij nodig zeggen. Jij maakt over iedereen grappen vanaf een verre plek. |
|
quote:Maar als ik ze irl zie doe ik het nog steeds! Daarin verschillen we. |
|
quote: Hoe weet je dat nou, je kent me niet eens irl. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |