|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toelichting op vorige stukje: COF is live vaak bagger, commerciële bands hoeven live niet bagger te zijn... leuke naam hè?! |
|
Back to the fucking 80's the REAL Metal !! SLAYOOOORRRRRR!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Van die hoge stemgeluidjes zoals bij Iron Maiden en soort gelijke bands! De zanger die een zodanig geluid produceert dat hij volgens mij wel in zijn ballen geknepen moet worden anders krijg je dat er bijna niet uit. Snap je?? leuke naam hè?! |
|
Ik had een vraag. |
|
quote: Nee dank je leuke naam hè?! |
|
quote: volgende keer beter Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:I'll let i rest...for now. |
|
quote:Ze draait wel bij. |
|
quote: Ja, je hoort het niet graag als een zanger kan zingen. Hoe dan ook, een wicht dat naar metal luistert verdient altijd mijn respect |
|
quote: post ff een foto van je kop mischien draait ze dan sneller bij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Denk het niet leuke naam hè?! |
|
quote: god wat zou die Dani Gay dan wel niet hebben Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dank u, dank u leuke naam hè?! |
|
quote:Idd, post eens een foto! |
|
quote: talent |
|
*foto of oprotten geintje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: LOL het gaat toch over die hoge gejank van hem en dat zij dat vind dat er in zn ballen word geknepen * ( Wat een vergelijking) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dan zou ik Maiden nog maar eens luisteren en naast andere bands zetten. Zo hoog zingt Bruce nou ook weer niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hoge ballen knijp ideeen... |
|
Nog steeds hier. Echte naam : Ineke D.S. Leeftijd : bijna 29 Uiterlijk: geen fotomodel!! Studies : germanist Interesses : metal,new wave,skiën,gevechtssporten,fietsen,zwemmen,op-tredens. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Welkom! Don't blush when I rip you open |
|
Iron M. is niet bepaald in de ballen getrapt. Moet je toch bij andere bands zijn... Behalve Pien23: Wat wel: lekker zwaar geluidje, lekkere dubbel base drums Juistem, maar dan met 1 laag stemmetje erbij... Ga toch meestal om te sjorren en gesjort te worden... Heh... |
|
Wat is Germanist. Oude Cradle of Filth is wel te doen. Eerste cd hebben ze nog een mooi klassiek nummer erop gezet |
|
quote: een Duitse nationalist ofzo? edit: of iemand die geleerd heeft over germanen ofzo..geen idee [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 26-02-2003 20:28] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |